Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1586979 Ha Geweest Omdat Ik Dacht Dat Mn Holtes Zaten Te Ontsteken Wat Denk Je

• Auteur

heb ik weer denk ik met holte ontsteking naar de HA te gaan… is t gewoon doordat ik zoveel vocht in gezicht vast hou dat dat zo ’n zeer doe dat ik hele nacht niet had kunnen slapen… en vandaar dat paracetamol ook niet helpt… pffffffffffffff dan voel je je best voor l*l staan

#4342332 Quote

o meid toch! Wat heb je er nu voor gekregen? hopelijk word het gauw minder meid… is niet niks…

#4342386 Quote

Oh bah wat vervelend!!:( sterkte!

#4342388 Quote

he getsie zeg, en had de HA ook een idee hoe je er een beetje vanaf kan komen??

#4342393 Quote

hahah nee niks… t is gewoon vocht in gezicht vd zwangerschap en dat voelt zelfde als dat je holtes zitten te ontsteken… is dus niks aan te doen………baaaaaaaaaaaaah

#4342394 Quote

hmm das niet fijn! hoop voor je dat je er wat minder last van krijgt!

liefs

#4342400 Quote

hahaha nou ik zou er…. aan hebben. Geeft niks joh ze zijn daar wel wat gewend. Wel heel vervelend dat je daar last van hebt.

#4342578 Quote

Je niet schamen ben je mal, het is eerder vervelend voor je jo. Brandnetel thee schijnt heel goed te helpen bij overtollig vocht in je lijf.

#4342625 Quote

Ach meis toch….dat rot vocht ook!!
    En je inderdaad niet schamen, ben jij gek,,,hun zitten ervoor…
    Sterkte..x

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct