Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1587051 Blije Doos

• Auteur

Vandaag de doos van Prenatal en Etos opgehaald.
    Die van de Prenatal vond ik het mooist, maar acht gratis is altijd leuk.

Groetjes…..

#4342451 Quote

zo als het een echte nederlander betaamd, wat gratis is……. HAHAHA, zelfs ik heb m aangevraagd en laat m binnenkort hierheen brengen door een vriendin, hihi. t goeie ding gaat een reis van 550km maken.Nu maar hopen dat er leuke dingen inzitten…

Van tijd tot tijd stuurt mn moeder de WIJ naar ons door waar ik dan lkkr in bad van ga gebieten, de bladen hier zijn niet zo leuk….

aaltje2
    Bijdrager
    #4342995 Quote

ff domme vraag misschien, volgens mij heb ik me al heel snel ( mnd 3 ) aangemeld voor de blije doos, je krijgt toch bericht van wanneer je deze kunt ophalen?

#4343059 Quote

Ja, je krijgt een mail met de bon die je uit kan printen, de bon van de etos kreeg ik over de post.

#4343120 Quote

@ Aaltje2: Ik kreeg ook geen afhaalbericht van de Blije Doos. Heb via de site WIJ alsnog de mail gekregen met de afhaalbon.

#4343135 Quote

Mijn bijde doos heb ik dit weekend gekregen en k vond m best goed.Er zit zelfs een avent flesje in, en die wilde ik net gaan kopen dus dat kwam mooi uit…En 2 blikjes Alcohol vrij bier, ook lekker 😉 alhoelwel ik liever ‘echt’ bier heb, hahaha.Maar daarmee en met dat lekkere wijntje ’s avonds op de bank,wachten we dan toch maar tot de baby er is.

maar daarvoor dat de BD gratis is, vind ik t echt vol ok hoor.

#4343431 Quote

Ik had de Blije Doos al aangevraagd toen ik nog gewoon in Nederland woonde en ben helaas vergeten om het afhaalbewijs aan mijn zusje door te sturen. Het was de bedoeling dat zij hem dan op zou halen. Dan hier nog maar even op zoek naar een bakje om de billendoekjes in te doen. Ik had erop gerekend dat dat wel weer in de Blije Doos zou zitten 😉 En JIG, ik vind de tijdschriften hier ook niet zo leuk. Heb tijdens onze vakantie dan ook weer even 2 leuke Nederlandse tijdschriften gekocht.

#4343786 Quote

Haha, ik “miste” de doos met billendoekjes ook, hahahaa. Ook hebben ze geen pak luiers er in gedaan, maar een aantal luiers. Ik rekende er gewoon een beetje op, hihi. Wel leuk het Avent flesje. Handig voor de kolf.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct