Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1587107 Vreemd Zeg

• Auteur

Zoals ik van de week schreef zijn wij begonenn met ovulatietesten.

nu 2 dagen verder en nog steeds geen positief ovulatietest. steeds 1 streepje. dit terwijl wel een deze dagen mijn eisprong moet zijn en ik het zelfde tijdstip aan hou met het testen

vind het echt vreemd

#4342461 Quote

Das inderdaad vreemd… Kan het zijn dat je toch te laat bent of te vroeg? En doe je ook de dingen zoals niet ’s ochtends testen, 2uur vooraf niet drinken etc?
    Tja weet je, echt betrouwbaar zijn ze niet, bij sommige vrouwen slaan ze niet uit.
    Wel aan de klus geslagen?

#4342471 Quote

we zijn 11 juni ongesteld geweest en onse dagen liggen tussen de 29 en 34 dagen.
    inderdaad ik heb smiddags getest en 2 uur van te voren niks meer gedronken. ja wel aan de klus maar we hopen zo dat dit volgende maand net voor mijn verjaardag een kado is. we zijn nu sinds januari bezig en we verlangen er zo graag naar al zijn we er al veel minder mee bezig dan eerst.

#4344649 Quote

Blijven testen, ik had deze maand ook een latere eisprong als de maand ervoor… Nu is het wachten op de rode duivel. Uiteraard hoop ik dat hij minstens 9 maanden wegblijft 🙂 Succes!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct