Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1587156 Hehe

• Auteur

Vanmorgen toch een test gedaan. We hebben vandaag een vrijgezellenfuif dus moesten we het wel weten hihi! En de test was licht positief!! Er was een lichtroze 2e streep te zien! En een streep is een streep dus ik denk dat ik zwanger ben!!! Morgenochtend doe ik nog een test van cb, de digitale. Dan hebben we zekerheid.

Ik meteen mijn vriendin bellen en laat die nou ook vanmorgen een positieve test hebben! Tegelijk uitgerekend met mn beste vriendin, het moet zo zijn denk ik.

Vind het best lullig voor jullie dat het niet raak is!!!
    Ik weet hoe naar het is als er weer eentje zwanger raakt en hoe jaloers je kan zijn op die positieve test! Veel succes dames en ik duim superhard voor jullie mee!

Liefs ciomama

#4342521 Quote

Gefeliciyeers

#4342523 Quote

Hoi, gefeliciteerd. Helemaal top zeg. Geniet er maar lekker van x

#4342543 Quote

Gefeliciteerd bedoelde ik;)

#4342551 Quote

Gefeliciteerd meid! Genier ervan!!

#4342556 Quote

Gefeliciteerd, geniet er zeker van
    eerste kindje?

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

TWD
    Bijdrager
    #4342567 Quote

gefeliciteerd

#4342607 Quote

Ohhh wat GAAF! Tuurlijk ben ik beetje jaloers maar ik gun t iedereen die t graag wil!!!!
    Enjoy!

#4342616 Quote

Van harte gefeliciteerd!

Tja een btje gezonde jaloezie is ook hier aanwezig! Maar je gunt iedereen zo’n klein wondertje natuurlijk!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct