Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1587217 Voel Van Alles

• Auteur

Hallo allemaal.
    Ik ben nasi en nieuw op het zwanger forum.
    Ik ben ongeveer zes weken zwanger en het is onze eerste. Ik voel soms allerlei dingen in mijn buik en links in mijn lies, waarvan ik me afvraagt of dat erbij hoort.
    Soms maak ik me een beetje zorgen. Heb ook wel een dag dat ik niks voel en heb verder geen last van zwangerschapskwaaltjes.
    Hoop dat iemand uit ervaring kan spreken en ik me geen zorgen hoef te maken!
    Thanks alvast!

Liefs nasi goreng

Anoniem
    Inactief
    #4342584 Quote

Je baarmoeder groeit en je lichaam verandert..dat kan heel veel gevoel opleveren.. Alles krijgt een ander plekje en vlak de hormonen niet uit.. Banden, spieren… Dus ik denk wel dat het normaal is wat je voelt

#4342601 Quote

in de eerste periode zetten je darmen ook op. Die houden nu vocht vast dus daar kun je ook vanalles van voelen en inderdaad je banden, baarmoeder, eigenlijk je hele lijf is aan het veranderen door de nieuwe hormonen in je lijf.Je kunt dus vanalles en nog wat voelen.
    succes

#4342770 Quote

Vooral de eerste drie maanden kan je een gevoel hebben in je onderbuik alsof je ongesteld moet worden. Dus geen paniek als je dit voelt, dit hoort er meestal gewoon bij.
    Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan!!

#4343083 Quote

Bedankt! Ben ik weer wat geruster!
    Heb er nu ook geen last van. Alleen mijn buik is erg opgezet. Waarschijnlijk dus mijn darmen.
    Liefs

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct