Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1587352 Glijmiddel

• Auteur

Hoi, nog een vraagje. Hebben mensen het wel eens met de gynecaloog gehad over glijmiddel gebruik. Wij gebruiken durex play. Maar lees wisselend berichten of je dit wel of niet mag gebruiken als je zwanger wilt worden.

Er iemand ervaring mee

x yvonne

#4342719 Quote

Zou eerder voor sensilube gaan dan. Is neutraler. En schijnt het sperma niet aan te tasten.

#4342731 Quote

Hey,
    Preseed is ter bevordering…. misschien een ideetje?! Kunt t bij de aphoteek bestellen of via preseed.nl

Gr.

#4342733 Quote

Hoi!

Zou inderdaad voor preseed gaan. In de meeste glijmiddelen zit standaard een zaaddodende werking.
    Hebben ’t ook even gebruikt, we proberen alles na meer dan 2 jaar ;), mijn gyn zei dat het niet werkt maar ook geen kwaad kan.

Liefs Anna

#4342767 Quote

Hoi wij gebruiken geen zaad dodend glijmiddel. Maakt het dan verschil welke je gebruikt?

#4342786 Quote

Yvonne, wat is de reden dat je t gebruikt? Droogheid? Ik heb gehoord dat Preseed beste optie is, rest kan zaaddodend werken. Wij hebben t nog nooit gebruikt, heb verder dus geen tips….

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4342799 Quote

Hoi wij gebruiken het i.v.m doorgheid bij mijn man. Op de verpakking staat dat het niet zaaddodend is. Heb internet al afgezocht en daar zie je verschillende dingen staan.
    Als we niet zwanger zijn, dan ga ik wel eens voor een andere kijken

x yvonne

#4342815 Quote

Als ’t zo specifiek op de verpakking staat, zal ’t wel goed zijn. Anders even bellen met de huisarts?
    Liefs

Angell82
    Bijdrager
    #4342945 Quote

het beste glijmiddel wat je kan gebruiken voor het zwanger worden is van Preseed…
    op internet te bestellen.. dit is NIET zaad dodend en NIET zaad vertragend zoals alle andere glijmiddelen wel zijn.. ook die van Durex..

dit is echt beslist de enige die je zonder enige nadelen kan gebruiken..

xxx

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct