Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1587428 Levi Geboren

• Auteur

beetje laat bericht aangezien onze eerste week nogal vervelend verliep, maar hier alsnog:

Op 14 juni ben ik na een bevalling van 3,5 uur bevallen van onze prachtige zoon Levi.
    Levi woog 2930 gram en was 48 cm lang.

Zoals ik al zei we hadden een vervelende start, maar inmiddels maken we het alle 3 goed, en zijn we volop aan het genieten van ons prille gezinnetje!

-X-

#4342819 Quote

Gefeliciteerd!! nu lekker genieten!!!!!

#4342847 Quote

Gefeliciteerd met jullie zoon Levi! Wat jammer dat de eerste week niet lekker liep en dus geen goede start, maarfijn dat het inmiddels goed gaat. Veel plezier met elkaar!

#4342878 Quote

gefeliciteerd met jullie zoon. Geniet ervan.

#4342991 Quote

Gefeliciteerd!

Ik dacht al dat je bevallen was, helemaal geen berichtjes van jou, dat zijn we niet gewend 😉

Jammer dat je zo’n vervelende start had. Het was wel een snelle bevalling zeg!

Geniet nu maar lekker van je zoon, heerlijk he, zo’n klein ventje!

#4344285 Quote

van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! fijn dat nu wel alles goed gaat! geniet er lekker van!

#4345026 Quote

En nogmaals gefeliciteerd! Volgens mij heb ik nu alle mogelijke manieren gehad toch……hahaha.

-X-

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct