Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1587479 Even Weg

• Auteur

Hey meiden!

De laatste tijd heb ik eindelijk het idee dat ik wat minder bezig ben met zwanger worden. Voor zover dat mogelijk is als je steeds naar het ZH moet dan…

Daarom wil ik me eigenlijk ook een beetje terugtrekken van dit forum. Niet helemaal en ik blijf af en toe wel wat berichtjes lezen, maar ik zal niet zo vaak meer reageren. Dat probeer ik toch wat meer terug te dringen.
    Over een paar weken ga ik ook op vakantie (zonder internet…), dus tot na mijn vakantie wil ik even helemaal rustig aan doen. Misschien doet het wonderen!

Na mijn vakantie houd ik jullie weer op de hoogte!

Meiden, succes de komende weken!!

Liefs Daisy

#4342841 Quote

Hej,
    Ik doe met je mee, ben te vaak bezig met het zwanger worden misschien doet het idd wonderen! Alvast fijne vakantie!!

#4342850 Quote

Heel begrijpelijk! Ik wens je heel veel geluk en hopelijk heeft wat meer rust positieve gevolgen 🙂 Alvast een fijne vakantie!

Gr Lynn

#4342917 Quote

Heey meis,

Knap van je dat je dat kan!!! Hopelijk heeft het succes meid en volg je snel! Zou het zo leuk vinden voor je!!

Een hele fijne vakantie en rust maar lekker uit!!!
    Veel liefs ciomama

#4342919 Quote

ik snap je helemaal! geniet vd rust en wie weet….

#4343004 Quote

Thanx meiden en tot over een paar weken!!

Jullie ook een fijne vakantie!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct