Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1587526 Lief Kleiding

• Auteur

Hola
    Ik ben gek op de merk Lief,maar omdat zo duur is koop ik niet .
    Gisteren 6 stukken bestel voor Juliaan in aanbieding 🙂 hij heef goed gedaan in Belguica jajaj dus .
    dus woord belon.
    Hoopelijk kom snel jajja

#4342931 Quote

hahaha je heb helemaal gelijk!!

#4342943 Quote

haha super!

ik kreeg van een vriendin een t-shirt van lief nahjah stoer….

vind het ook supermooi, maar idd ook erg prijzig! waar heb je het besteld in de aanbieding als ik vragen mag???

Liefs!

#4342973 Quote

Tip: kijk eens op marktplaats. Daar staat zoveel tweedehands merkkleding op voor bijna niets. Vaak nog zo goed als nieuws omdat onze kindjes zo snel groeien en alles dus maar zo kort dragen.

tamjo
    Bijdrager
    #4342996 Quote

Is nu volop uitverkoop bij de winkel lief!! Bijna alles voor de helft! Gister ook een super gaaf rompertje gekocht van stoer. T past helemaal mooi bij zijn korte broek en shirt die hij al had!

#4343018 Quote

had idd ook al ff op de website van lief gekeken… wou graag een vestje bestellen, maar niet gedaan. heb er vanacht zelfs over gedroomd. dus denk maar dat ik het toch ga bestellen deze week… 😀

#4343028 Quote

Voor de jongens had ik ook vanalles van lief,, maar voor ons meisje niks, och die meisjeskleren zijn van zichzelf allemaal al lief,,haha

Veel plezier met je spulletjes, leuk dat je het gevonden hebt in de opruiming!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct