Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1587575 De Eerste

• Auteur

Ik ben dus de eerste die uitgerekend is in maart 2012! Hopelijk volgen er snel meer! Voor wie dit dan ook mag lezen…ik ben 27 jaar en waarschijnlijk 3 maart uitgerekend van ons 2e wondertje! Mijn dochter is net 2 en zal dan bijna 3 zijn. Ik ga morgen bellen naar de vk voor de eerste afspraak met echo!!!

Liefs ciomama

ButterflyJess
    Bijdrager
    #4342936 Quote

De 1e maartmama!! Gefeliciteerd en ook alvast iedereen die er nog bij mag komen.
    Liefs van een septembermama

#4342981 Quote

Hey Ciomama,
    Zag toevallig je berichtje op dit forum. Ben echt heel erg blij voor je. Natuurlijk stiekem een beetje jaloers, maar gun het jou ook zo erg! En… als het deze maand lukt, word ik nog een maart-mama.
    Ik wens je veel plezier op dit forum.
    Liefs Chantal

#4343252 Quote

hee gefeliciteert!!

ik ben een maart 2011 mama en op 3 maart mama geworden van een dochtertje!

Mysuprise
    Bijdrager
    #4343720 Quote

gefeliciteerd!!

#4345070 Quote

Hey meis,

Ik las dat het raak is! Wat heerlijk voor jullie. Hoe voel je je? Niet al te misselijk en moe?

Veel liefs en een dikke knuffel,
    Melian

#4345240 Quote

hee lieve schat,
    nogmaals van harte gefeliciteerd!! geniet er lekker van!
    als het voor ons deze maand raak is dan zou ik ook nog een maart mama worden, ergens eind maart! dus het kan nog…samen een maart mama zijn..
    liefs en xx

#4345277 Quote

@melian.. voel me tot nu toe prima! Ben wel snel moe, maar ik ben ook aan vakantie toe. Verder een enorme trek en ’s avonds een opgeblazen gevoel. Geen echte klachten dus, gewoon een heerlijk zwangergevoel!!! En jij? Schiet al lekker op hé?! Heb je de 20 weken echo al gehad?

@ neomi…ik hoop echt dat je voor 6 augustus ook zwanger bent!!! Maar samen in maart uitgerekend zijn is nog leuker natuurlijk!!

Liefs ciomama

peetje1981
    Bijdrager
    #4345634 Quote

Hoi mama,s

dit wordt mijn eerste kindje. Hiervoor heb ik een miskraam gehad dus hoop dat het nu echt goed gaat. Maar ik ben zo onzeker en bang. Heb best wel last van buikpijn die lijkt erop of ik ongesteld moet worden. Wie kan mij vertellen wat dit is. Bij de vorige voelde ik me super en toch is het na 18 weken nog afgekomen. Ben ook echt super moe en kan janken om alles. Morgen moet ik naar de huisarts en ga dan ook een afspraak maken met de verloskundige.

Liefs Petra

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct