Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1587593 Wow

• Auteur

Hey meiden!

zat net even te kijken hoeveel er al bevallen zijn! de 7e “juli” baby is al geboren 🙂 enne tis nog niet eens juli! Jeetje wat gaat het snel zeg! Voor mij zal het nog wel even duren ( 35.2 zwanger) maar ben nu wel een klein beetje jaloers aan het worden hoor haha!

Succes met de laatste loodjes!

Liefs!

#4342962 Quote

he Lovertjuh,

Ook ik vond dat er al veel “juli” baby’s geboren zijn en wordt toch wel heel erg jaloers hoor. Ik ben nu 37.3 wk zwanger en kan niet wachten om ons hummel in handen te hebben.
    Voor nu morgen maar even naar mijn zusje toe haar uk is 3 weekjes…even voorgenieten en groen zien van jaloezie 🙂
    liefs

#4342977 Quote

Nou, wat je zegt idd… Ik vond er ook al veel geboren!!! Ik geniet nog even van mijn buik hoor, vooral van die bewegingen binnen in!!! Dit is echt de allerlaatste keer zwanger zijn en wrs hoef ik ook niet zo lang meer!! Dussss, ik geniet er nog even van!!!!

#4343021 Quote

idd ineens zijn er al 7 babies geboren… zo krijg je zelf ook de kriebels he hihi… nog ff volhouden voor ons allemaal die nog ff moeten he… ik ben donderdag 37 weken… nog ff doorbijten met die laatste loodjes.. En idd vooral van genieten van de getrappel in je buik en zo…

#4343042 Quote

euh.. het gaat wel heel snel zo hahaha en het is nog niet eens juli 11. Vandaag 37 weken dus het begint al op te schieten.

#4343068 Quote

Hihi… Zelfde gedachten hier, maar ook ik moet nog even geduld hebben. Ben vandaag 36wk! Krijg er wel gezonde kriebels van, maar weet ook heel goed dat ik maarnzo een augustus kindje kan krijgen en daar hou ik het een beetje op. Valt het alleen maar mee!!
    Liefs

#4343108 Quote

idd, en we weten het zeker: over 7 weken zijn alle juli babies er 🙂 is ook een fijne gedachte 🙂

ik ga weer verder in de relax-modus! want het is echt warm vandaag! voetjes omhoog, waaier aan, lekker koud drinken en een paar boekjes!! heeeeerlijk!

#4343173 Quote

zondag zit ik precies op 40weken en dan is het dus 3juli maar een juni baby lijkt mij ook wel leuk;)

#4343225 Quote

Het verbaasde mij idd ook al, ligt het aan het weer ofzo? 😉

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct