Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1587621 Toch

• Auteur

heee, sorry dat ik ff nix meer heb laten horen maar het was ff een schok, de uitslag van de gyn. Hij zei trouwens dat ik waarschijnlijk geen eisprong had gehad of dat er op de verkeerde tijd getest is of ik me eisprong had gehad. Wij vonden dit erg raar want had allerlei symptomen (die ik hier ook had verteld)
    Vanmorgen ff de laatste test opgemaakt en na 5 min. stond er nix en vanmiddag toen ik langs liep en ik keek stond er zeker wel een streepje. Wel heel licht maar dat maakt nix uit.. Het is zeker geen indroogstreepje want die heb ik er al zat gezien Dus weet het niet nu.. wat denken jullie??

Maar wat vinden jullie??
    http://img835.imageshack.us/img835/2879/2011062616.jpg

#4342988 Quote

Zou het dinsdag nog eens proberen. Is wel een heel dun streepje te zien maar of het dan nog betrouwbaar is? Ik weet het niet. Maar mocht je toch zwanger zijn zou je het dinsdag toch al wel duidelijker moeten zien.

#4343013 Quote

Heey meid,

Wat spannend!! Aan de ene kant is een streep een streep, maar aan de andere kant duurde het wel heel erg lang voor de streep tevoorschijn kwam.
    Ik zou ook morgen nog eens testen.

Ik hoop dat je me volgt! Ben nog erg eenzaam hoor in het maartforum hihi!

Liefs ciomama

#4343016 Quote

nou heb de huisarts gebeld en mag om 9.50 komen. Ik zit ongelofelijk te knijpen want ik wil zo laat mogelijk in een potje plassen. Die neem ik dan mee.

Ik zou vandaag aan primolut moeten beginnen dus daarom dat ik nu een afspraak heb gemaakt want weet niet wat ik moet doen.
    Primolut mag echt niet bij een zwangerschap want dan heb je een hele grote kans op een miskraam.

Liefs!

#4343091 Quote

en?

weet je al iets meer?

liefs shirley

#4343129 Quote

Jeej wat spannend! En nu? Vertel!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4343178 Quote

nou ben geweest.
    T ging een beetje raar. Ik had mijn verhaal gedaan maar we hadden een vervanger en het was een buitenlandse vrouw (ik heb helemaal nix met buitenlanders hoor! Ik bedoel er nix kwaads mee ofzo!!)
    Maar ze kon niet echt heel goed nederlands en snapte mijn test niet. Ik had hem meegenomen.
    Dus zij ging een test doen en na 1 minuut zei ze al dat ie negatief was. Maar er stond dat de wachttijd 5 minuten was. Dus ik zei dat en 1 minuut later zei ze nee hij is negatief en gooide hem weg. Maarja die 5 minuten waren nog niet om.

Nu weet ik nog niet wat ik moet doen.
    Heb een clearblue digital gekocht en die doe ik morgen ochtend. Ik durf nu niet met die medicijnen te beginnen.

Liefs

Bloempje27
    Bijdrager
    #4343190 Quote

Nou ik zou zeggen zonder HCG geen streep. ik heb zelf nog nooit een indroogstreepje kunnen ontdekken en heb zelf vaak zat getest. Ik gebruik zelf altijd kruidvattesten.
    Ik zou zeker wel hoop hebben en nog even een paar dagen wachten en dan met sterke urine testen. Dus even een paar uur niets drinken. (met dit weer heb je dan heel snel sterke urine) en dan even testen!

Succes en ik duim mee voor een positief resultaat!

#4343203 Quote

Hmmm..

Morgen nog een keer testen meid.. Wanneer was je nod?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct