Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1587651 Hoeveel Drinken Jullie Kindjes

• Auteur

Vine is de 15e geboren en woog 3825 gram
    Hij krijgt nu sinds gister 110 cc maar drink dit niet altijd op.vaak valt hij tussendoor in slaap.

#4343033 Quote

Nick is de 4e geboren en krijgt 7 x 95/100cc. Dit drinkt hij de laatste tijd altijd helemaal op. Het cb had gezegd dat we het zelf op mogen voeren als we denken dat hij honger krijgt. Daarom doen we sinds een paar dagen de laatste avondvoeding 120cc, maar dit heeft hij nog niet helemaal op gedronken.

#4343099 Quote

Dagmar is de 5e geboren en was 3020 gram.
    Ik geef borstvoeding en daar hebben ze het handige principe van voeden op verzoek….
    Het maakt me heel onzeker, want soms komt ze wel ieder uur en je weet nooit hoeveel je hebt gegeven.
    Ik ga in ieder geval wekelijks naar het consultatiebureau om haar te laten wegen.
    Hebben jullie ook niet zo’n inloopspreekuur?
    En Nynke, ik zou zeker vragen waarom hij niet meer mag en als ze geen duidelijke reden geven misschien iets meer proberen. Je merkt snel genoeg of het helpt.
    Het is jouw kind en jij kent hem het beste.

#4343100 Quote

Ik zie lekker iedereen door elkaar te halen.
    Zal komen door steeds en weinig slaap denk ik…

#4343186 Quote

ik geef borstvoeding idd via het principe van aanbieden als hij honger heeft en moet zeggen is iet altijd makkelijk ieder uur of 2 uur aan te leggen ook snachts maar hij was weer 320 gram aangekomen op 1 week ga dan wel ook 1 keer per week wegen en zolang hij bij komt vind ik het goed en trouwens als ik flessen zou geven en ik zie dat hij er niet genoeg mee zou krijgen zou ik zelf idd ophogen wat hij laat zitten laat hij zitten maar dan weet je wel waar het aan ligt

#4343199 Quote

vandaag opgehoogd naar 120 cc hadden we eerder moeten doen….nu rekt hij makkelijk de 4 uur overdag snachts deed ie dat al

#4343224 Quote

ik geef borstvoeding op verzoek en meestal zo om de 3 uur. Omdat hij nu 6 dagen uit ismoet ik hem wel minimaal om de 3 uur aanleggen ook als gij niet uit zichzelf komt en ’s nachts redt hij het 1x om de 5 uur.

#4343239 Quote

Onze kleine meid is de 14e geboren en woog 4700 gram. In de eerste week is ze toen afgevallen naar 4380 en daarna is ze 100 gram in de eerste week aangekomen. Weet niet hoeveel ze nu weegt. Omdat ze bij haar geboorte zo’n flinkerd was, zou ze nu al iets van 135 cc mogen (vanaf dag 8), maar ze blijft “steken” op ongeveer 100cc. Woensdag wordt ze weer gewogen ben benieuwd of ze dan op haar geb.gewicht zit. Ik verwacht van niet, maar maak me verder niet zo’n zorgen.
    Het cons.bureau gaat geloof ik uit van 150 cc x het lichaamsgewicht (dus 150cc x 4,5= 675 cc dat ze mag hebben bij een gewicht van 4500 gram)

marjan83
    Bijdrager
    #4343270 Quote

onze meid is de 4de geboren en geef borstvoeding, en 1 fles voeding. das s avonds niet de laatste fles.
    dit inderdaad jenny75 omdat ze bij mij ook bijna ieder uur kwam en ik erg onzeker er van wordt/ werdt
    heb haar wel laten wegen en ze was goed aangekomen ( toen gaf ik haar nog niet de fles erbij)
    maar over 2 weken heeft onze zoon vakantie en dan willen we toch wel een x wat leuks gaan doen, en ik vind luna dan nog te klein om heel de dag mee te nemen naar een pretpark. en de oma’s vinden het niet erg om op te passen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct