Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1587651 Hoeveel Drinken Jullie Kindjes - pagina 2

• Auteur

Nick is de 4e geboren en krijgt 7 x 95/100cc. Dit drinkt hij de laatste tijd altijd helemaal op. Het cb had gezegd dat we het zelf op mogen voeren als we denken dat hij honger krijgt. Daarom doen we sinds een paar dagen de laatste avondvoeding 120cc, maar dit heeft hij nog niet helemaal op gedronken.

wonder2011
    Bijdrager
    #4343697 Quote

Ook ik heef nu nog BV onze kleine meid is de 4de geboren. Ik ben de BV aan het afbouwen omdat ik erg onzeker van wordt hoeveel ze binnen kreeg.
    Die nu gisteren begonnen met 1ste flesvoeding tussendoor.Ik bouw per week 1 voeding af. Dus over 6wk volledige flesvoeding.
    Ze heeft nu spruw en ik dus ook aan mijn tepels dus ik kolf het nu af en geef het in flesje omdat het anders erg pijnlijk is.Geeft mij nu ook meer rust omdat ik weet hoeveel ze binnen krijgt.
    Ze krijgt nu 100cc.

marjan83
    Bijdrager
    #4344040 Quote

heey wonder2011 wat leuk dat jullie meisje ook de 4de is geboren, ze zeggen dat je per week inderdaad maar 1 voeding mag weglaten, maar als je nog afkolft dan blijven je borsten toch voeding aanmaken ?
    ik ga nu zaterdag of zondag inderdaad ook voor de 2de fles erbij wil wel proberen om de ochtend en de avond voeding te houden.
    Succes allemaal

wonder2011
    Bijdrager
    #4344082 Quote

Nee want de voeding die wij nu als flesvoeding geven kolf ik niet af zeg maar.Volgende week wordt dat opgehoogd naar 2x fles en dan kolf ik dus 2x minder snap je?
    Zo bouw je het langzaam af en heb je dus ook minder last van je borsten.

#4344613 Quote

hier drink Vince inmiddels 130 cc….gaat niet altijd op maar is niet erg.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen