Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1587703 Ff Voorstellen

• Auteur
  • MamavanBD
    Bijdrager

Hoihoi

Ik ben Fanniëlla, 22 jaar en nu voor de eerste keer zwanger. Ben uitgerekend op 26 februari. Mijn man en ik vinden het allemaal nog erg spannend, maar worden goed bijgestaan. Mijn moeder en vooral mijn broertje (20) zijn helemaal in de zevende hemel. Merk wel dat mijn man zeer voorzichtig met me is geworden sinds de test positief is. Ben net 5-6 weken zwanger en hij wil nu al niet meer hebben dat ik met de was naar boven en beneden ga sjouwen. Vindt het ook nog wel leuk 😀
    Echt kwaaltje heb ik nog niet, beetje misselijk en thats it. (Gelukkig nog maar) Ben momenteel nog met een opleiding tot verzorgende bezig (werken-leren), ik werk 20 uur en ga nog een halve dag naar school. WE hebben het grote nieuws verteld aan ouders, broers zussen. Verder wachten we nog ff af. Daarom wel fijn zo’n forum 😀

Groetjesssss

#4343058 Quote

Welkom en natuurlijk van harte.

#4343075 Quote

Gefeliciteerd meid! Geniet ervan ook al is alles spannend! We hebben ongeveer negen maanden de tijd om ons voor te bereiden op het ouderschap 😉

Liefs

#4343235 Quote

gefeliciteerd!!! Fijne zwangerschap!!

Liefs ciomama

#4343260 Quote

Gefeliciteerd met je zwangerschap

Geniet van dit wonder!

LIefs Kim

#4343347 Quote

Hay meid!

Gefeliciteerd! Wat leuk! Ja, lief zijn mannen dan hé?
    Ik ben verzorgende I.G, jij gaat dus hetzelfde doen?

Leuk meid, en succes xxxxxxxxxxxxxxx

MamavanBD
    Bijdrager
    #4343483 Quote

idd ik doe ook verz ig. bijna klaar jan. precies te zijn.

ssteef
    Bijdrager
    #4343620 Quote

Gefeliciteerd,

We zijn ongeveer even ver:D wat spannend allemaal 😀 gelukkig voel je je goed.

x

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct