Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1587709 1 Week Terug Gezet

• Auteur

Hoi Dames,

Afgelopen vrijdag de 1e echo gehad! Het hartje klopte en het kindje bewoog, heel erg fijn. Wel zag ze meteen dat ik nog geen 10 weken 1 dag ben, maar slecht 9 weken en 1 dag. Ik ben dus 1 week terug gezet helaas, dus moet nog langer wachten voordat de 1e fase voorbij is.

Geen 19 januari dus maar 25 januari 2012.
    Zijn jullie ook flink terug gezet of wellicht was je al veel verder dan je dacht?

Groet Lucy

#4343065 Quote

Ik ben 4 dagen teruggezet. Dus ipv vandaag 11 weken ben ik dat vrijdag pas! Idd, nog langer wachten… Maar goed, een uitgerekende datum is uiteindelijk toch ook maar een soort van gok toch?

#4343070 Quote

ik ben 4 dagen vooruit gezet. Ipv 9 januari nu 5 januari. Als ik na de datum van de VK kijk dan ben ik zelfs bijna een week vooruitgezet.

#4343110 Quote

ik ben precies goed..13 weken..net als de vorige zwangerschap

succes allemaal!!

#4343171 Quote

Dat is atlijd eventjes balen!
    Ik ben niet teruggezet en ook niet vooruit…

#4343206 Quote

ik een dag naar achter 20 ipv 19 januari.
    baal niet, vind sowieso 7 maanden nog een eeuwigheid.

#4343284 Quote

@ basjes: en als je dan bevallen bent, dan denk je: wat is dat snel gegaan haha

#4343311 Quote

Ik ben 4 dagen terug gezet.. Van 5januari naar 9 januari!!! Dus vandaag 12weken!!!!

Maar de tijd kan me nie snel genoeg gaan!!

#4343312 Quote

@inneke, grappig wij hebben het net andersom!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct