Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1587738 3de Rond Prikjes

• Auteur

jayden heeft net de 3de ronde gehad.
    was voor mij de eerste keer wat was dat zielig zeg.
    maarja het is belangrijk
    en hij is ook weer gewogen hij weegt maar liefst 8330 gram hij zit aan de boven lijn. maar hij eet echt niet extreem veel dus kan er niet veel aan doen.
    werd verder niet veel van gezegt hoor. hij is nu 64 cm en dit weer precies op het gemiddelde.
    maar ik vind het wel allemaal prima.
    hoe is het verder met jullie kindjes?

groetjes angelique

#4343096 Quote

alicia mag vrijdag weer voor de verpleegkundige! op naar de 3e ronde

#4343104 Quote

ja blijft zielig de prikjes, reageert hij er wel goed op of is hij erg ziek?

Groetjes Fee

#4343126 Quote

Oh zo snel de 3 ronde?en ook zo groot?
    Hij doet super goed hoor!.hoe ziet met groeten bij jou?
    Juliaan wil de mama groenten eten 🙁 vandaag ff uit de poetje mischieem vind hij lekker!

#4343175 Quote

Wij hebben ook al 3 keer gehad.. inderdaad zielig!!
    Maar wat een flinkerd zeg! hier 6250gr en 63 cm.

#4343192 Quote

ja het is hier hollands wel varen. Maar het misstaat hem niet, hij ziet er niet dik uit of zo. heeft gewoon wat baby vet.
    jayden is nu 18 weken.
    jayden eet niet extreem veel moet ik zeggen hij krijgt 4 flessen van 180 + 6 scheppen en in de ochtend en avond fles 3 schepjes rijstebloem
    meestal laat hij van de 2 middelste flessen nog een deel staan.
    verder krijgt hij `s morgens een half potje fruit en om 17.00 uur een half potje groente.
    en bij het fruit en groente krijgt hij een klein flesje dikssap( flink verdunt, alleen voor de smaak) om toch aan zijn zuigbehoefte te voldoen.
    verder gaat het eten van het fruit en groente erg goed, hij eet echt alles wat hij krijgt. maakt hem allemaal niet uit wat het is. zelfs de gemengede smaken gaan er in als koek.
    dus als dat zo doorgaat wordt het een makkelijke eter.

#4343193 Quote

emilce wat bedoel je met mama groente?

#4343262 Quote

Ik denk een zelfgemaakt hapje???

Jayden is ook een stuk ouder dan Florian hoor die is bijna 3,5 maand. En als het hem goed staat maakt het ook niet veel uit dat ie zwaar is he!! Is alleen wel een gesjouw met de maxicosi denk ik!

#4343295 Quote

is inderdaad erg zwaar aan het worden de maxicosi.
    moet hem eigenlijk standaard op het onderstel zetten want anders hou je het niet lang vol om hem te shouwen.
    maar ik ben zelf erg tevreden met mijn mannetje, vind dit prettiger dan als het een mager sprietje is dat als je iets te stevig oppakt dat je bang bent dat ie breekt ( sorry voor als er baby`s zijn die aan die beschrijving voldoen, bedoel er verder niks mee is alleen mijn gevoel)HIHIHIHIHI geef mij maar wat houvast.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct