Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1587838 Morgen Ingeleid

• Auteur

Oehhh spannend! Ik wordt morgen ingeleid… Had al vanaf week 28 wat last van een verhoogde bloeddruk, maar tot nu toe was verder alles goed. Afgelopen donderdag ben ik gestript, maar weinig reactie op gehad, dacht ik… Vandaag zat er wat eiwit in m’n urine… ben morgen precies 40 weken en ze willen het nu dan toch niet meer verder op z’n beloop laten…
    Dus morgen ochtend vroeg me melden… dan zullen ze na wat controles m’n vliezen breken… heb nml al wat ontsluiting… Nouja misschien komt het vanavond of vannacht vanzelf wel opgang….
    Vind het heeeel spannend, hopelijk zal het allemaal voorspoedig verlopen en hebben we morgen ons wondertje in onze armen!!!

#4343200 Quote

spannend! heel veel Succes!

#4343201 Quote

Is ook superspannend en een heel raar idee he! Moest 2 dagen in het zkh wachten tot ik ingeleid werd, en dat voelt heel vreemd. Maar goed dat ze geen risico gaan nemen. Hopelijk kun je nog wat slapen, al zal dat niet meevallen. Waarschijnlijk heb je morgen je wonder in je armen. Heel veel succes en sterkte voor morgen, zet hem op!!!

#4343228 Quote

Succes morgen.. Vol verwachting..

#4343229 Quote

heel veel succes voor morgen. Hopelijk verloopt alles voorspoedig

marjan83
    Bijdrager
    #4343264 Quote

toy toy toy ingeleid worden is echt geen pretje ( vond ik) maar goed hoop dat alles goed gaat komen en je inderdaad morgen je wondertje in je armen hebt succes !!!

#4343322 Quote

Dank jullie voor de succes wensingen… moet zeggen, ben best een beetje zenuwachtig…. Jullie horen van me!
    Groetjes Maris

#4343555 Quote

ohh spannend!!
    Misschien ben je nu al bevallen.. hoop voor je dat alles goed gaat, dat het inleiden is gelukt en dat je een prachtig kindje krijgt/hebt!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct