Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1587898 Rollen - pagina 2

• Auteur

Gideon gaat met een klein beetje hulp zitten!
    Als hij op schoot ligt weet hij niet hoe snel ie onze vingers moet vastgrijpen om zich tot zit te trekken!

Rollen probeert ie wel, maar wordt giftig als het niet lukt hihihi

#4343257 Quote

Florian heeft het ook een paar keer gedaan van buik op zn rug, maar alleen om een hele zachte ondergrond…toch ook wel weer leuk he! Al gaat het wel erg snel allemaal vind ik!!!

#4343413 Quote

Dat viel mij hier ook op MJ!
    Gideon kan minutenlang naar zijn handjes kijken en wordt dan heel stil.
    Kan ‘m ook niet meer verleiden tot hele verhalen 🙁

#4343393 Quote

ja dat zie je idd vaker, had dat hier ook verwacht hoor, maar ze blijft het doen, ze ´praat` wel minder nu, ze heeft het te druk met bewegen en haar handen opeten,,haha

#4343385 Quote

ja ze kon het wel maar toen werd iets anders interessants

#4343383 Quote

Ik dacht dat alicia al veel eerder om kon rollen?? of was dat een ongelukje??
    Leuk hé om zo die ontwikkeling te zien!
    Hier wordt sinds een week of 4 ook flink gerold, ze was in vergelijking met haar broers erg vroeg.
    ze kan natuurlijk nog niet terug naar haar rug, maar ze oefent flink,,haha

#4343373 Quote

Tim is nu 19 weken en rolt sinds een maandje of zo van buik naar rug, maar nog niet terug. Hij slaapt altijd op zijn buik, dus niet zo raar dat ie deze draai het eerste kan!

#4343421 Quote

ooh dat gaat hier wel heeel goed. als ze lekker vrolijk is hele verhalen!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen