Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1587926 Yes We Gaan Er Weer Voor

• Auteur

Vandaag de knoop doorgehakt en we gaan nu voor een 2e kindje. Ons kleintje is nu 4 maandjes en aangezien we weer een ICSI behandeling nodig zullen hebben hadden we besloten er nu dan toch maar weer voor te gaan.
    Hopen dat we een niet al te lange wachtlijst hebben.
    Groetjes Marielle1785

#4343279 Quote

Ohh wat gaaf! Spannend hoor!

#4343310 Quote

Die van ons is drie maanden en zit nu te wachten dat ik ongi word om weer te kunnen beginnen. Wij hebben alleen clomid en pregnyl gebruikt voor deze zwangerschap, maar mede daarom willen ook wij weer snel beginnen. Weet niet hoe dat met ICSi is maar als ik weer geen spontane cyclus krijg dan mogen we gelijk weer terug komen bij de gyn. Maar heb je ICSI gehad omdat er echt een oorzaak is gevonden of wilde alle andere methoden niet werken? Ik hoop namelijk stiekem dat het nu wel spontaan gaat en een vriendin van mij kreeg de eerste met IVF omdat ze een gekantelde baarmoeder had en nummer 2 en 3 waren spontaan. Ik wens je in ieder geval veel succes! En ik snap helemaal dat je er ook weer snel voor wil gaan!

#4343315 Quote

@ supertje hey meis ja er is bij ons een medische oorzaak gevonden, mijn man heeft namelijks zeer slechte kwaliteit zaadjes en hierdoor is een spontane zwangerschap uitgesloten. Voor ons eerste kindje hebben we 2,5 jaar in de mmm gezeten. Vandaar dit besluit. Gelukkig zit bij mijn lichaam alles goed en werkt zoals het hoort, anders hadden we een dubbel probleempje gehad. Maakt er natuurlijk niets minder erg om, maar als het dan maar mag lukken toch?
    Heel veel succes met jullie behandelingen, en hopen op een mooie positieve test;)
    Liefs en groetjes Marielle1785

#4343440 Quote

@marielle heb je al wel geinformeerd bij het zh? Meestal hoef je voor een 2e niet zo lang te wachten voor behandeling. Dan draait die molen een stuk sneller gelukkig.

#4343451 Quote

@ supertje. Ja heb een afspraak voor 19-07-2011 om 9.15uur gemaakt vandaag. 😉 ik heb er zin in.
    Hopen dat het snel zover is:)
    Bij jou al een beetje positief nieuws??
    Liefs en groetjes Marielle

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4343510 Quote

nee nog niet hahaha. Stom he dat je naar een menstruatie zit te verlangen. Maar wel lekker dat je al zo snel terecht kunt zeg! dat is nog 3 weekjes. Dat valt niks tegen en zeker in de vakantie niet. Heb de clomid wel in huis maar zal toch eerst even langs de gyn moeten om het plan door te spreken. Had stiekem gehoopt dat ik nu wel spontaan ineens een cyclus had. Wacht het van de week nog even af. Kan zijn dat ik een lange cyclus heb natuurlijk.

Is jullie eerste ook zo’n lekker makkelijk kind? Die van ons wel en daarom heb ik ook wel het gevoel dat er makkelijk een tweede bij kan om te verzorgen. hahahaah. En je kinderwens is toch anders als je er al meer moeite voor hebt moeten doen denk ik. Want stel dat het weer een jaar of veel langer duurt? Dan kun je beter eerder beginnen toch? Mocht het hier toch ineens raak zijn dan vinden we het alleen maar prachtig dat er niet teveel leeftijdsverschil tussen zit.

#4343526 Quote

@ supertje. Ja die kleine van ons is ook een heerlijk makkelijk kind. Gelukkig wel en inderdaad ik denk dat je kinderwens wel meer intens is als je er veel moeite voor moet doen;)
    Nou meis ik hoop voor je dat het alsnog spontaan op gang komt dat scheelt weer een hoop medicijnen enzovoorts.
    En wij zijn ook heel blij dat het al zo snel kan een afspraak, geen idee eigenlijk of we dan weer de wachtlijst op moeten of dat we gelijk geholpen kunnen worden.
    Ik zou ook niet weten eigenlijks of ze nog een keertje je hormoonwaardes na willen kijken en het sperma willen onderzoeken maar we wachten het maar weer af.:)
    Succes met wachten,
    Liefs Marielle

#4343729 Quote

Oh meid, wat een goed nieuws! Spannend ook!
    Heel veel succes!

Gr Lynn

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct