Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1587951 Toch Wel Beetje Spannend

• Auteur

Morgen moet ik om half 4 weer bij de VK komen. Afgelopen woensdag hebben ze verteld dat ze morgen gaan kijken of ik toevallig al wat ontsluiting heb (derde kindje en veel voorweeen, dus zou kunnen zeggen ze..). Als dat zo is, gaan ze me morgen strippen… (bij Danique heeft dat Gied geholpen!). Mocht het strippen niet lukken of niks doen, wordt er woensdag nog overleg gepleegd wanneer ze me gaan inleiden. (niet zomaar hoor, heb een kies/kaak ontsteking waar ik voor oogenomen ben geweest en daar kunnen ze pas echt iets aan doen zodra de kleine uit mijn buik is ivm infectie gevaar voor de kleine)

Nu kan het dus zomaar zijn dat morgen de bevalling begint, of we aan het einde vd week of begin volgende week ons derde kindje in onze armen mogen houden…. Vind het zo onwerkelijk allemaal…

Nou, jullie horen het morgen!!! Moest t ff kwijt! X

#4343401 Quote

ik ben erg benieuwd hoe het vandaag afloopt. is de pijn van je kaak wel een beetje uit te houden?

#4343405 Quote

spannend hoor!!! Ik hoop dat het strippen lukt, ik ben benieuwd!

Liefs,

#4343443 Quote

Spannend zeg! Het zou wel mooi zijn als het strippen gelijk lukt. 🙂

Mijn kies is rond de 24ste week afgebroken. Ze hebben de helft eruit moeten halen. Ik had het geluk dat ik diverse wortelkanaal behandelingen heb ondergaan waardoor ik dus geen gevoel meer in die kies heb…

Sterkte met je ontsteking.

#4343484 Quote

spannend hoor ,ik ben afgelopen donderdag gestript ,had 1 cm ,maar heb niet geholpen ,hopen dat ze donderdag weer poging bij me gaan doen ,moet ik weer heen

#4343486 Quote

Spannend zeg!! Dacht net eens even kijken of ik hier een berichtje van je kan vinden!

Succes met je kaak en ik hoop dat je snel in je kraambed ligt!!

#4343494 Quote

Spannend!!!!

#4343543 Quote

Ben benieuwd wanneer het gaat inzetten en dat je daarna hopelijk snel van je ontsteking af bent. Kan je daarna helemaal volop genieten van je kleintje.

#4343547 Quote

Nou.. Ben idd gestript… Maar VK heeft contact gelegd met VK van het ziekenhuis en die muts zegt dat ze de bevalling vooralsnog niet gaan inleiden en ik eerst weer terug moet naar de kaak chirurg…

Dus van het kastje naar de muur… Ben op… Pijn vreet energie… Wat een K*T situatie…

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct