Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1587963 Balen

• Auteur

Ik denk dat ik de enige op dit forum ben, maar ik wil ongesteld worden en wel nu! Was er vanuit gegaan dat na de eerste menstruatie na de bevalling mijn cyclus 4 weken zou zijn. Maar zit nu op dag 30 en nog geen enkel teken. Geen zere borsten en hoofdpijn. En allerlei andere soorten kwaaltjes die bij de maandelijkse rampen voor komen. Het zou zo fijn zijn als het nu wel normaal zou gaan verlopen en we kunnen beginnen met klussen voor ons 2e wondertje. Ik baal hier echt van. Maar als het volgende week nog niet zo is, ga ik even langs de huisarts en anders zo snel mogelijk weer naar de gyn. (zou het graag zelf proberen)

#4343316 Quote

Hey meis ik kan me goed voorstellen dat je je periode wilt hebben nu. Hoe eerder hoe beter ik zit nu inmiddels in m’n 3e periode na de bevalling en bij mij is het ook nog erg onregelmatig eerste cyclus was 30 dgn, 2e cyclus 34dgn, en nu de 3e cyclus 32 dgn.
    Nou meis succes hoop voor je dat het snel komt

#4343338 Quote

Hay meid!!

Vervelend is dat! Je weet nu niet waar je aan toe bent en wachten duurt zó lang! Ik hoop dat de duiveltjes (voor de laatste keer voorlopig?) heel snel komen!!!!!!!! Rustig aan meisie!!

xxxxxxxxxxxxxxxxx

#4343417 Quote

hoi hoi!

Nou je bent niet de enige op dit forum die ongesteld wil worden hihi!

Ik was bijna 6 maanden overtijd dus ik was super blij toen ik vorige maand ongesteld ben geworden! (wel met behulp van primolut!!)
    En nu wil ik ook weer graag ongesteld worden. Alleen moet het weer helaas met primolut.
    Dus moet nu 12 dagen die pillen slikken, dan 3 dagen wachten en dan eindelijk weer ongesteld en kunne we verder waar we mee bezig waren hihi!

Ik hoop voor je dat jij gauw ongesteld ben!! Dan kan je ook lekker verder.. t wachten is altijd zo balen.

Liefs xxxxx

#4343438 Quote

@muisv mag je nu wel gaan starten met clomid ofzo? Of hadden ze dat nu al geprobeerd. Denk dat we in hetzelfde schuitje zitten.

#4343450 Quote

Nou ik ben vandaag begonnen met primolut,, die moet ik 12 dagen slikken.. dan duurt het 3 dagen voordat ik ongesteld wordt en dan mag ik op cyclusdag 3 t/m 7 clomid slikken..

Ben jij nu ook aan de clomid?

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4343507 Quote

Nee nog niet. Wilde eerst kijken of ik zelf weer een cyclus had. Maar begin de hoop daarop alweer te verliezen. Mocht mijn ongi erg lang weg blijven dan zal het wel weer beginnen worden. Heb ze wel in huis voor een half jaar. Maar weet nog niet of ik dan weer FM’s krijg en pregnyl moet spuiten. Daar zal ik eerst weer voor naar de gyn moeten. Moet wel zeggen dat ik er erg tegenop zie om er weer mee te moeten beginnen. Ik heb van die kuurtjes meer last gehad dan de hele zwangerschap en bevalling samen. (nou waren die ook wel erg goed gegaan)

Sil14
    Bijdrager
    #4343709 Quote

Hoi Hoi,

Ook ik wil heel graag ongesteld worden. 3 juni is mijn spiraaltje verwijderd.. en sindsdien heb ik veel last van kwaaltjes. Wat lijkt op een zwangerschap. Natuurlijk heb ik n test gedaan, maar die bleek negatief. Dat zou ook wel heel snel zijn he?! Nu heb ik sinds vannacht hele erg buikpijn. Wat echt lijkt op menstruatiepijn.Ook loop ik al bijna 3 weken met hele pijnlijke borsten rond. Mijn lichaam houdt me een beetje voor de gek volgens mij… Maar hopelijk is het vandaag raak.

Hoop voor jouw dat je ook snel ongesteld wordt zodat je voor de 2de kunt gaan… Heel veel succes en ‘klus’plezier.

Liefs

#4343724 Quote

@Sill had ik ook na het verwijderen. Wordt na je menstruatie gelukkig weer normaal. Je lichaam moet even weer de balans vinden.

Nou hopen dat we snel de duiveltjes krijgen allemaal en dat we er voor kunnen gaan!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct