Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1588007 Tot Nu Toe Gaat Het Goed - pagina 2

• Auteur

Hey micromuis!

Fijn om te lezen dat je je goed voelt.
    Wel spannend allemaal, maar je moet er gewoon vanuit gaan dat mugsy lekker blijft zitten!
    Nog even en dan heb je alweer je volgende echo. Dat zorgt misschien ook weer voor iets meer rust.
    Ik vind het zelf ook ongelooflijk spannend! Toch ook de angst dat er misschien iets mis gaat. Kan ook niet wachten op de echo, maar moet nog even geduld hebben tot 2 augustus.
    Ik heb eigenlijk nergens last van. Had af en toe zeurende pijn in mijn onderbuik en lies. Nu geen last meer van. Wel een opgezette buik. Vooral ’s avonds. Echt niet normaal meer! Ik moet er ’s nachts een keer uit om te plassen. Verder groeien mijn borsten waar ik niks op tegen heb 😉
    Wij genieten volop!

Liefs nasi

#4343680 Quote

dikke kus voor jou ciomama!! xxxxxxxxxxxx

#4343759 Quote

hey meid fijn dat je je goed voelt

zelf heb ik voornamelijk last van mijn onderrug ook een opgeblazen gevoel en last van zuur ook mijn bekken en banden voel ik maar heb ook behoorlijke bekken klachten bij mijn eerste zwangerschap opgelopen mijn borsten vallen wel mee

groetjes mirreke

mamavan8kids
    Bijdrager
    #4344021 Quote

Fijn dat het allemaal goed gaat bij je. Hier ook nog steeds misselijk en beroerd. De ene dag gaat het minder dan de andere dag. En die enorme vermoeidheid pfff. Zou blij zijn als ik me fitter voel hoor.

Liefs

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen