Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1588139 Borststuwing

• Auteur

Hmmmpppfff ik heb me toch een kanonnen niet te geloven. Normaal was ik al rijkelijk bedeeld met een volle D cup maar nu ben ik vergroot naar cup gigantisch

De melk stroomt er dan ook gewoon uit, ik heb binnen 5 minuten 1 flesje vol gekolfd per borst! Onvoorstelbaar.

Fijn dat het zo goed gaat natuurlijk maar phoe, it hurts, en heb inmiddels m’n 3e schone shirt aangetrokken haha

Iemand nog goeie verkoelende tips?? Ik lek zelfs door de borstkompressen heen haha

Liefs

#4343492 Quote

Woohhhh meid geen idd maar wilde wel even reageren go go girl!!

#4343511 Quote

bij mij hielp bij 1e kindje (gaf geen borstvoeding en nu ook niet) als tip om die compresse nat te maken en ff in vriezer te leggen en dan in bh te doen.. wel iets dr tusse dacht ik.. week niet zker meer hielp toen wel btje

#4343534 Quote

en als je onder de douche gaat vooral GEEN warm water over je borsten laten stromen…

#4343665 Quote

wat vervelend maar je weet wel dat je voldoende melk hebt om te voeden! verder heb ik geen ervaring sorry.

#4343871 Quote

je hebt ook van die borst schelpen (of zo) die vangen de melk op en kun je weer leeggieten, schoonmaken en hergebruiken, soms is dit handiger als compressen, helemaal als je tepelkloven hebt is dit fijn omdat er dan geen stof tegen je pijnlijke tepels komt!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct