Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1588185 Zwangerschapdsuiker Def

• Auteur

Nou dames, vanochtend bij de gyn geweest en het is def ik heb de diagnose zwangerschapssuiker.

morgen moet ik naar de dietiste en volgende week weer dagcurve prikken en volgende week donderdag weer gesprek bij gyn en extra echo.

nu behoorlijk last van de warmte, en ben het nu echt zat lekker de laatste weken zwangerschap streng op dieet pffffffffffffffffff.

#4343546 Quote

Hmmm das balen zeg! Hopelijk voel je je wel beter door het dieet. Sterkte!

#4343549 Quote

balen.. hoe ver was je nu??

#4343559 Quote

Jammer joh, nog net die laatste weken! Maar een dieet valt best mee hoor, je mag nog redelijk wat eten. Ik moet me sinds 25 weken aan een dieet houden en sinds 30 weken aan de medicijnen. Mijn waardes zijn niet meer goed te krijgen, dus ik word waarschijnlijk volgende week ingeleid.
    Hoe kwamen ze erachter bij jou?

#4343571 Quote

jeetje das echt balen, en zeker zo tijdens de laatse weken 🙁 bij mij is mijn suiker nu moeilijk onder controle te houden, maar moet zeggen het dieet is best te doen hoor!

succes!

#4343607 Quote

De Vk kwam erachter die prikte gewoon pure check en kwam erachter dat hij te hoog was en toen ging het balletje rollen. ik heb verder geen klachten of althans zou ook niet weten wat de klachten zijn.

is idd balen zo de laatste weken, morgen krijg ik te horen wat mijn dieet wordt ben benieuwd.

#4343859 Quote

Dat meen je niet? pff waardeloos zeg maar wel fijn dat ze er achter zijn gekomen…sterkte meis

#4343873 Quote

Ik heb het ook (juli of aug mama) en ben al sinds week 22 aan het spuiten… niet echt leuk nee maar goed er iets aan veranderen kun je toch niet.. bijkomend voordeel ze laten je meestal niet voorbij de 38 weken komen!!! klinkt toch wel lekker of niet??

#4343983 Quote

Nou vandaag bij diestiste geweest

dieet valt mee, dus gaat goed komen.
    en hij was natuurlijk ook maar klein beetje te hoog dus dat is mooi.

ben benieuwd hoe mijn waardes volgende week zijn.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct