Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1588344 Back In Business

• Auteur

Hallo allemaal
    Ik wil me graag even (opnieuw) voorstellen. Ik ben drie jaar geleden ook erg actief geweest op dit forum maar helaas plotseling alles moeten onderbreken. Ik zie weinig namen van toen nog terug in de topics dus ik hoop dat die meiden intussen mama zijn geworden.
    Ik ben Tamamaatje, 27 jaar en heel gelukkig met mn vriend. In september gaan wij stoppen met de anticonceptie, zou je zeggen waarom pas in september? Dit vanwege behandeling bij de gynaecoloog, drie jaar geleden was ik net begonnen klussen (6 rondes) toen bleek dat mn uitstijk niet goed was, er waren “foute cellen” ontdekt in de baarmoederhals en er was kans op het ontstaan van kanker. Dus na veel ziekenhuisbezoekjes, onderzoeken en behandeling heeft de gynaecoloog ons aageraden het nu toch te proberen… Jippie!
    Zijn er ook meiden die van plan zijn rond september te stoppen met de anticonceptie? Lijkt me hardstikke leuk om samen te kletsen! Groetjes Tamamaatje 😉

#4343726 Quote

Hallo!

Opnieuw welkom!! Wat een fijn nieuws dat jullie na alles weer mogen beginnen! Ik ben sinds September 2010 gestopt met de pil en zijn dus al bezig aan ronde 10 maar ook m’n uitstrijkje van afgelopen maar was niet goed (ik ben 30) en heb daarna 2 controles gehad, die helaas ook niet goed waren…Moet nu morgen terug voor een 4de onderzoek en de huisarts had wel aangeraden om onze kinderwens even stop te zetten maar onze wens is zo sterk dat we dat advies in de wind hebben geslagen…. Het is helaas nog niet zover en ik hoop dus ook dat bij mij dan alles goed is.

Hou je ons op de hoogte? Veel klusplezier meid!

Gr Lynn

#4343727 Quote

Er moest staan: “afgelopen Maart ipv maar”. 🙂

#4343881 Quote

Hoi Lynn
    Mijn uitstrijken blijven niet oke… Het is allemaal een hoop gedoe. Ik hoop dat t bij jouw wat sneller beter is.
    Afgelopen maart was t advies om nog meer weefel te laten weghalen, maar de gynaecoloog wil t aankijken en in september opnieuw strijken, hij haalt bij die afspraak ook meteen mn anticonceptie (implanon) eruit, dat heb ik vorige maand met hem besproken omdat het volgens hem een goed idee kan zijn om zwanger te worden omdat je lichaam soms door de zwangerschap de slechte cellen afstoot en dus weer geneest…Hij moedigt zwanger worden dus juist aan.
    Dat zou dus voor ons een dubbel wonder kunnen betekenen hihi.
    Ik hoop dat je huisarts ernaast zit, en de uitslagen morgen positief voor je uitpakken. In ieder geval veel succes bij t onderzoek, het blijft toch steeds weer spannend. Liefs!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct