Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1588374 Supplementenfoliumzuur

• Auteur

Hoi hoi! meteen nog ff n tweede topic…

Het is handig om al n week of 4-6 voor je eerste ronde al te beginnen met foliumzuur.
    Ik vroeg me af welke supplementen jullie gebruiken? Alleen foliumzuur of een totaal vitamine voor zwangeren/ wensers?
    Drie jaar terug gebruikte ik PUUR mama van VSM, misschien hebben jullie nog tips&trics voor me?

Groetjes Tamamaatje 😉

#4343728 Quote

Ik ben op aanraden van een arts (gewone huisarts maar ook acupunctuur arts) al vrij vroeg begonnen met Gravitamon…Dat was zijn advies of indd van vsm PUUR mama. Dat slik ik nu dus al een tijdje.

Gr Lynn.

#4343756 Quote

Geruik alleen foliumzuur. Ik ben bij mn eerste zwangerschap na 8 weken zwanger te zijn overgestapt op Gravitamon

Sil14
    Bijdrager
    #4343855 Quote

Ik gebruik ook al sinds ik mijn spiraal heb laten verwijderen foliumzuur.Ik heb het bij de apotheek gekocht. Klein doosje met best veel strips erin voor maar een paar euro!

#4343872 Quote

Omdat de supplemeten allemaal best prijzig zijn dacht ik ook alleen met foliumzuur te starten.
    Maar ja, bij de supplementen staat aangegeven dat t goed is om al voor je zwangerschap te beginnen omdat dan al je vitamines allemaal op pijl zijn als de innesteling plaats vindt.
    Natuurlijk goed voor van alles of is het geldklopperij van de producenten? Ik ben nog in dubio…

#4343891 Quote

Alleen foliumzuur en net als annemoontje ook na 8 weken overgestapt op gravitamon. Daar ben ik na de bevalling mee gestopt en zit nu alweer een maand aan het foliumzuur.

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4343980 Quote

Ik slik ‘zwanger worden’ vitamines van Etos, zit ook foliumzuur in. Ben ik dik een maand voor het klussen mee begonnen.

#4344006 Quote

ik ben begonnen met foliumzuur van eigen merk etos.
    het gaat,net als met alle vitamines en mineralen, uiteindelijk toch om de stof en niet om het merk,daar betaal je alleen maar meer voor.

#4344012 Quote

Van Etos? Had ik nog niemand eerder over gehoord, kan ik inderdaad wel even gaan bekijken of de hoeveelheden gewoon t zelfde zijn. Ik zal ook wel ff met de gynaecoloog overleggen of hij vind dat je t best alle vitaminen of alleen foliumzuur kunt nemen voordat je daadwerkelijk zwanger bent… I’ll let you know!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct