Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1588403 Kortingscode Geboortekaartje Nl

• Auteur

Hoi,

Vandaag 38 weken zwanger en eindelijk bijna een geboortekaartje, haha, nu nog een naam voor ons meisje….

Maar de vraag, heeft er iemand een kortingscode van geboortekaartje.nl voor mij? Ik zag deze in een krantje staan over zwanger zijn in mei, maar dat krantje per ongeluk weggegooid, dus als iemand er 1 heeft,heel graag… Scheelt toch weer 10% korting…

Sterkte allemaal met de laatste loodjes.

groetjes, Petra

#4343853 Quote

Nee meid sorry… maar wat spannend nog geen naam pfff ik vond mezelf zo laat hahahhaha. althans mijn vriend die zag ineens de naam niet meer zitten…

#4343865 Quote

ook ik kan je niet verder helpen… maar net wat renaatje zegt: spannend, nu nog zonder naam! ben benieuwd hoe jullie meisje gaat heten 🙂

#4343868 Quote

haha, ja ik ook hoor…. we hebben wel wat opties, maar lijkt alsof DE naam er nog niet bijzit… Zag net dat de JG voordeelpas ook de korting biedt, maar eens even kijken of het de moeite waard is die aan te schaffen…. jullie ok?

#4344274 Quote

heb er 1, tx….

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct