Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1588450 Groei Hoofdje

• Auteur

Hallo meiden,

Vanmorgen moest ik weer met Tim naar het cb. Zijn hoofdje was gelukkig gegroeid en de curve zag er wat beter uit dan voorheen! Ik heb dus echt goede hoop dat de ka over een paar weken geen verder onderzoek nodig vindt.

Tim is nu 19 weken en hij weegt 7240 gr en is 62,5 cm lang. Hij doet het verder super!

Gr Ingrid

#4343809 Quote

wat voor omvang heeft het hoofdje van tim dan?
    van jayden is het 42,2 cm met 18 weken.
    jayden zit precies gemiddeld

#4343812 Quote

fijn dat t goed gaat. t zou zeker fijn zijn als er geen verder onderzoek nodig is.

pascal is nu 14 weken, en heeft een hoofdomtrek van 41,2 cm.

#4343847 Quote

Fijn dat het goed gaat.
    Stomme vraag van een nieuwkomer misschien maar blijkbaar was zijn hoofdje eerst te klein? of zie ik het verkeerd??

Ivo zijn hoofdje was vorige week (12 weken 40cm)

#4343887 Quote

Fijn dat het al wat bijtrekt.

#4343991 Quote

Oh gelukkig maar! hoop nog steeds met je mee!

#4344003 Quote

Zoals ik al schreef is Tim nu 19 weken. Zijn hoofdje was nu 41,3 cm.

@Tamara: zijn hoofdje groeide niet goed, daarvoor zijn we naar de ka doorverwezen. Die wilde het nog even aankijken, in de hoop dat het vanzelf goed zou komen. Dat lijkt dus nu te gebeuren!

#4344033 Quote

o da’s wel even schrikken! Fijn dat het vanzelf bij lijkt te trekken!
    Hopen dat hetweer helemaal bijtrekt.

#4344054 Quote

@ ingrid heb je toevallig geen vergelijking van jou, je man en van je oudste de hoofdomtrek op dezelfde leeftijd?
    Wie weet was dat om deze tijd zo’n beetje hetzelfde dat het ff stilstond en daarna weer bijtrekt… wil natuurlijk niet alles zeggen maar toch…
    Wel fijn dat het nu idd lijkt bij te trekken al is het fijn dat de ka er ook ff naar kijkt

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct