Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1588451 Help Begin Vocht Vast Te Houden

• Auteur

hoi dames hebben jullie misschien ook tips om vocht af te drijven,heb begint hier aardig op te zwellen,ik hoopte al dat ik het niet zou krijgen maar helaas.
    gr cinderella

#4343806 Quote

Balen he, ik zag ook vanmorgen voor het eerst dat mijn enkels dik zijn. Die knokkels zijn helemaal niet meer te zien..

Vannacht ga ik een kussen onder mijn matras leggen aan het voeteneinde, kijken of dat heltp. Op de bank met de benen omhoog was altijd favoriet bij mij ’s avonds, maar dat zit nu gewoon niet meer zo lekker omdat ik zo snel onderuit zak.

Sterkte met de dikke pootjes.

#4343817 Quote

Ja ook ik heb er sinds gister ( door de warmte) last van. Mijn voeten lijken wel op die van een olifantje.
    Idd kussen eronder, voeten spoelen met water ( wisseldouches) en masseren helpt geloof ik.

Sterkte, laatste loodjes wegen zwaar haha

#4343888 Quote

Ik heb vanwege opkomende spataderen nu al een paar weken steunkousen aan… dikke voeten krijg je dan niet, maar wel heeeele warme voeten :S

#4343907 Quote

Voelde me gister net een ballon en enkels hoe zien die er alweer uit? 🙂
    Lekker rustig aan doen en met de voetjes omhoog dat werkt volgens mij nog het beste.
    Sterkte ermee!!!

#4343918 Quote

hoi,ja de voetjes omhoog doe ik al een tijdje in bed,maar volgens mij was er ook een soort groente ofzo wat ook vocht af drijft.ik heb het een keer gelezen maar weet niet meer wat het was.

#4344067 Quote

Brandnetelthee is vochtafdrijvend. En volgens mij bleekselderij ook.

#4344088 Quote

oke dank ga het vandaag gelijk halen kijken of het helpt.

#4344168 Quote

Hier ook dikke voeten hoor (oktobermamma). En mn handen beginnen ook een beetje op te zwellen heb ik het idee. Volgens mij met deze warmte weinig aan te doen. Veel drinken, voetjes hoog, niet te veel zout. En die groenten klopt inderdaad. Volgens mij asperges, bleekselderij en nog iets, maar weet ook niet meer wat.

Brandnetelthee schijnt ook goed te zijn voor de vochtafdrijving inderdaad en ik heb ook gehoord dat ananas iets is wat helpt.

Maar nogmaals, volgens mij moeten we er voor zolang maar mee leren leven 😉

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct