Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1588506 Onze Tijmen

• Auteur

vorige week woensdag is om 20.25 onze zoon Tijmen geboren. ik had bij 36 wk en 2 dagen gebroken vliezen en moest daarom in et ziekenhuis blijven. op 22 juni ben ik bij 37 week in geleid. de bevalling is goed verlopen, maar omdat Tijmen nogal klein is 46,5 cm en 2550 gr moesten we blijven. inmiddels zijn we thuis en gaat het heel goed!!

iedereen die nu nog zwanger rondloopt heel veel sterkte de laatste loodjes!!!

#4343864 Quote

Gefeliciteerd! en wat fijn dat jullie weer thuis zijn en dat het zo goed gaat 🙂 groeit de kleine man ook goed?

Geniet ervan!

Liefs

#4343869 Quote

gefeliciteerd, weer 1 erbij voor op de lijst:-)

#4343909 Quote

helemaal leuk!! geniet ervan.

#4343921 Quote

gefeliciteerd.

geniet ervan.

gaat het nu goed met de kleine.

#4343928 Quote

het gaat heel goed met onze kleine man hij weegt inmiddels 2640 gram. hij was wat geel en heeft 2 dagen op een bili blanket gelegen, gelukkig thuis!!.
    verder drinkt poept plast en slaapt hij prima, het is een heel mooi mannetje.

#4343967 Quote

Gefeliciteerd! geniet ervan! Gelukkig dat het nu weer goed gaat! Je hebt het nu lekker gehad, nu de rest nog!
    Leuke naam ook! (Ik had hem ook in gedachten voor een jongetje, maar mn man vond het niet leuk;)))

#4343989 Quote

gefeliciteerd meid.. fijn dat het nu inmiddels goed gaat!

#4344085 Quote

Wauwie wat leuk, gefeliciteerd! Bij elk mooi geboorteverhaal word ik steeds nieuwsgieriger naar onze kleine man dus moet je eerlijk bekennen dat er wel een lichte maar gezonde jaloezie is.

Grappige is dat ik vannacht heb gedroomd over wat als mijn vliezen nu breken? Ik ben 36,2 en ons mannetje is ook iets kleiner dan gemiddeld en zal op hetzelfde gewicht uitkomen. Dus het doet me erg goed jouw mooie verhaal te lezen.

Geniet van Tijmen!
    Liefs Kim

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct