Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Geen hartje zien kloppen bij 6 weken

• Auteur
  • Sylvestertje
    Bijdrager
    #10148387 Quote

Ergens best wel naar dat er te vroege echo’s gedaan worden die tot zoveel onzekerheid zorgen. Ik moest 3 weken wachten op mijn eerste echo. (superlang) maar zou dan waarschijnlijk rond de 8 weken zijn. Rond die tijd hoor je wel een kloppend hartje te zien. Voor iedereen die in spanning zit.. Ik hoop op goed nieuws! 

Leenabeekman
    Bijdrager
    #10446228 Quote

Hey hey 

Oooww zo herkenbaar.  Ik dacht gister ook 7 weken te zijn en me eerste echo gehad. Maar bleek net 6 weken te zijn en ook geen kloppend hartje.☹

Ik heb nu 19mei de 2de echo en hoop zo dat alles goed is en dat ik dan wel een hartje zie kloppen. Hoop voor iedereen dat het allemaal goed komt, en we moeten proberen ons niet al te druk te maken , zeggen ze dan he, maar ja DAT DOE JE DAN TOCH WEL.

Succes meiden 

Leenabeekman
    Bijdrager
    #10446232 Quote

Hey hey 

Oooww zo herkenbaar.  Ik dacht gister ook 7 weken te zijn en me eerste echo gehad. Maar bleek net 6 weken te zijn en ook geen kloppend hartje.☹

Ik heb nu 19mei de 2de echo en hoop zo dat alles goed is en dat ik dan wel een hartje zie kloppen. Hoop voor iedereen dat het allemaal goed komt, en we moeten proberen ons niet al te druk te maken , zeggen ze dan he, maar ja DAT DOE JE DAN TOCH WEL.

Succes meiden 

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct