Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1593548 Zo De 20 Wkn Echo

• Auteur

Ohhh spannend!
    Over een uurtje de 20 wkn echo en moet zeggen dat de zenuwen nu toch wel van in mijn kleine teen tot op het kruintje van mijn hoofd rond vliegen!!!

tot straks! Liefs Lisette

#4348904 Quote

Succes straks!! En geniet er vooral ook van! Het is heel bijzonder om je kleintje weer even te zien!

#4348938 Quote

Meid 20 wk alweer wat gaat dat snel. Gaat het verder goed met je?
    Ik nu 4 wk en hoop dat deze blijft zitten!! Enne…man is erg blij :-))
    Succes straks!!XXXX

#4348967 Quote

GEWELDIG!!
    Alles zit er op en er aan! prachtig mooi gezicht, wat bijzonder. Die glimlach is er niet meer af te krijgen vandaag wauw.

We mogen nu hard aan het denken want een meisjes naam hadden we al wel maar het is toch echt overduidelijk … Een Jongentje!!

@2dexmama; Jij ook van harte gefeliciteerd!!
    Kijk regelmatig nog ff bij het zwanger worden forum in de hoop dat er vele bekende namen zijn die een welverdiende positieve test in handen hebben (jouwn berichtje net even gemist, sorry)!!

@Anna, wat goed om te horen! deze blijft hoor!

Veel liefs Lisette

#4348969 Quote

gefeliciteerd met de goede echo. Een zoon, leuk joh.
    Geniet lekker van het geweldige gevoel!
    liefs Hanneke

#4348970 Quote

Wow een jongen en alles er op en eraan! Fantastisch meid lekker genieten en hup naar de winkel voor je eerste blauwe kleertjes!

Geniet van dit top nieuws!

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #4348975 Quote

GEWELDIG. Lekker gaan genieten!!!!

xx yvonne

#4348994 Quote

geweldig meis ga er lekker van genieten

#4349000 Quote

SUPER!!! gefeliciteerd

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct