Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1593598 Verdrietig

• Auteur

Ben nu dan dus echt ongesteld en was ik van de week nog gewoon boos nu ben ik vooral heel verdrietig en emotioneel !
    Ik trek me alles aan nu, net een zwangere vrouw gezien en dan krijg ik het weer he dat heb ik nooit gehad eigenlijk.
    De teleurstelling is erg groot ondanks dat ik er nu niet mee bezig was zoals altijd, snap er niets van hoor !

Ik kan op dit moment voor niemand meer blij zijn ik moet nog tot 6 werken maar daarna duik ik denk ik gelijk mijn bedje in geen zin meer in niemand !

Boos zijn op mijn lichaam was toch veel makkelijker !

Ik hoop dat ik me morgen toch echt weer beter voel .

#4348958 Quote

Ach meid, wat jammer!

Succes hoor, ga lkkr in bad ofzo, verwen je zelf!! Dat doet goed, en heb je ook nodig….en verdient hoor.

En veel succes voor de volgende ronde!!

Gerrie

J3nny23
    Bijdrager
    #4348964 Quote

Sterkte!

#4348968 Quote

Verwen je zelf inderdaad ff lekker. Het is O herkenbaar maar bij mij zag het er de dag erna altijd beter uit,

Sterkte!

#4348998 Quote

ja echt balen meid!! weet wel beetje hoe je je voelt!
    hopelijk voel je je morgen weer wat bter en zie je het wat positiever in!
    liefs x

Playbunny22
    Bijdrager
    #4349007 Quote

Hey meid het komt goed, ook al denk je bij je zelf helemaal niet het wordt me niet gegunt
    Krn het gevoel! Zag het vanmiddag op werk ineens kon wel janken 🙁 maar bij nog niks zeker maar als nog kan ik janken! Met ons alle komt het echt wel goed ze zeggen ook wel geduld is schone zaak!!

Heel veel liefs priscilla

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4349009 Quote

je hebt dus een echt k*tdag gehad begrijp ik.
    Duik maar lekker je bed in of neem een lekkere douche/bad.
    Hopelijk ben je dat gevoel snel kwijt en zie je het weer ietsje positiever allemaal.
    Sterkte!

#4349026 Quote

Ik weet hoe je je voelt, had ik deze ronde ook. Bah wat oneerlijk he?! En dan ben je weeeer een maand verder, ik vind het elke keer zó lang duren. Grrrr! Lekker balen van alles en straks weer op naar de volgende ronde….

#4349061 Quote

he wat vervelend dat je je zo voelt. Sterkte en kop op.

liefs Linda,

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct