Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1593661 Eigenwijs

• Auteur

Eigenwijs ben ik, heb net een test gedaan terwijl mijn nod pas de 20e is negatief natuurlijk. En ik weet hij kan nog positief worden maar, toch baal ik een beetje. Je leest vaak dat meiden al een paar dagen voor hun NOD positief testen. Heb wel allemaal vage klachten (zie mijn topic ja of nee). Heb alleen nu wel wat klachten die ik normaal ook voor mijn menstruatie heb dus ja afwachten dus. Ben al wel 2 jaar van de pil af dus ontpillen kan het niet zijn, Misschien toch een virusje ben vanmiddag bijna niet goed geworden op mijn werk. grr was het maar de 20e.

Liefs Linda,

#4349025 Quote

Spannend!!!!! Tja het kan beide kanten op, over een dag of 3 nog eens testen?

#4349029 Quote

ik ken het…als ik echt mijn gang ga dan test ik elke dag wel 2x…soort testdrang haha gelukkig geef ik er niet aan toe!
    en me testen blijven elke keer maar negatief dus dan is de lol er ook zo af haha
    ik hoop dat je binnenkort posi test!!!
    liefs

#4349077 Quote

Welek test heb je gebruikt?
    Wij hebben 3 dagen eerder dan nod getest, met 123 vroege testen. ik ben inderdaad nu bijna 6 weken zwanger.

Laris

#4349088 Quote

Hoi ik heb getest met die van de kruidvat hoorde er wel goeie berichten over. Maar 5 dagen voor NOD is eigenlijk ook wel een beetje vroeg toch.

Liefs Linda,

#4349103 Quote

Ja die van kruidvat kan echt pas op de nod dag of als je overtijd ben. Ik heb zelf ook nog kruidvat gedaan op mijn nod dag en ook die was positief.
    Nog heel even wachten ookal is het moeilijk

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4349241 Quote

Oh meid, ik ken het gevoel maar al te goed! Het is misschien niet heel slim maar als je niet kan wachten dan is het voor je eigen gevoel toch beter om gewoon een testje te doen en nu maar hopen dat ie rond de 20ste WEL positief is….. Ik duim voor je! Nog heel even geduld!

Fijn weekend, Liefs Lynn.

#4349320 Quote

pffff inderdaad…. het zelfde schuitje…. samen met neomie en jou…. jeetje ik wist niet dat het zoooo erg kon zijn he….

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct