Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1593690 Stomme Vraag

• Auteur

Normaal scheer ik me van onder…. maar daar kan ik nu echt niet meer bij…..doe het nu maar op de gok….

Mn vorige zwangerschappen heb ik het wel kunnen doe n elke keer maar nu ben ik denk ik echt een stukje dikker…..
    en vind het heel vervelend want wil er wel verzorgd uit zien voor zover dat kan……

hoe doen julie dat of laten julllie het gewoon zo en wachten tot na de bevalling??

stomme vraag misschien…….

#4349043 Quote

Ik heb het opgegeven…kan er zelf ook niet meer bij. Dus op de tast haal ik het ergste wel weg, maar dan is het nog lang niet zo netjes als normaal.

#4349054 Quote

Snap je vraag helemaal, ik wil het ook een beetje netjes hebben van onderen. Mijn vriend wil me er voor 1x bij helpen gelukkig haha

#4349059 Quote

Mijn man heeft me er bij de 1e zwangerschap wel eens mee geholpen, maar dat was niet zo’n succes. Nu dus zelf op de tast met een mesje…

#4349073 Quote

Hahaha, mijn man heeft bij de eerste ook geholpen.Bij de tweede heb ik het een paar weken voor die tijd nog een keer gedaan, wil t nu ook toch wel weer proberen, al is t bijna onmogelijk idd met die dikke buik…Maar k vind t ook zooooo vervelend met dat vloeien, als er dan teveel zit…

#4349085 Quote

Ik jaag er blind de ladyshave overheen en laat mijn vriend kijken of ik niks gemist heb haha! Normaal laat ik wel wat zitten (ik vind helemaal zonder haar niet mooi) maar dat is te moeilijk nu…

#4349091 Quote

ik doe het met een ladyshave en een klein handspiegeltje erbij.

#4349097 Quote

Ik doe het ook op goed geluk, haha! Manlief checkt de boel wel ff na de tijd! Als je er staand echt niet meer bij kunt heb ik nog wel een tip: manlief koopt een kratje bier, zet het bier in de koelkast en het kratje onder de douche! Nu kun je er zittend beter bij! Makkelijker is het alleen niet want je moet vaak verzitten om er weer bij te kunnen, maar het is wel een oplossing :)! Succes!!

yvanka86
    Bijdrager
    #4349126 Quote

Ik ga op bed liggen, half zittend, op een handdoek, met een spiegel. Met de ladyshave kan ik dan eigenlijk alles wel weg krijgen. Niet ideaal, maar werkt wel.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct