Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1593705 Dringend Advies Gevraagt

• Auteur

Lieve meiden,
    ik wordt er zo verdrietig van.ik heb maagzuur dat zo sterk is dat ik telkens moet overgeven, heb het zo zwaar nu, hebben jullie tips…???

alvast bedankt..

xx nice

#4349079 Quote

ik heb er ook veel last van ,drink voornamelijk melk en eet een banaan of vanille vla en rennies meer weet ik niet.

#4349084 Quote

Ik gebruik gaviscon vloeibaar, maar heb het niet zo erg dat ik ervan moet overgeven. Balen zeg, veel sterkte!

#4349099 Quote

ik breek ff in van het augustusforum: een slok cola helpt bij mij wel en als ik het echt niet meer uithou een rennie….
    Maar daar neem ik er max 1 van in de 2 dagen…
    Ik heb het ook zo erg als jij het omschrijft!
    En vermijd vet eten, sapjes, chocola, en prikdrank!
    Succes!

#4349102 Quote

Banaan en cola zijn mijn helpers!!

#4349127 Quote

Ik eet crackers. Gewoon droge cream-crackers.
    En ik mijd ook alle soorten vruchtensap!

#4349133 Quote

ook hier veel last van maagzuur gelukkig niet tot overgevend toe maar wel neiging tot.
    ik heb eigenlijk standaard voortaan van die Mariakoekjes/meelkoekjes bij/in huis wat bij mij helpt.

#4349151 Quote

hier ook één.ik kan geen spinazie sausijzenbroodjes veel prik of vruchtensappen drinken.dan krijg ik het zo zuur dat ik moet spugen.vervolgens loop ik de hele dag met een brok in mijn keel.ik slik regelmatig rennie s.die hielpen op een gegeven moment niet echt meer.ik heb nu graviscon.dat haalt in ieder geval de brok in mijn keel weg na het spugen.verder adviseerde de vk vanille en blanke vla.probeer er achter te komen van welk voedsel je het zo zuur krijgt.dat valt niet mee.het is bij mij wel een stuk minder nu maar helemaal wegaan doet het ook niet.ik spuug in ieder geval niet meer,als ik bepaalde dingen niet eet.
    sterkte meid

#4349165 Quote

bedankt meiden!
    ga het eens met de vk bespreken.. is echt niet normaal meer.wordt van alles misselijk en krijg ik maagzuur!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct