Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1593929 Al De Hele Dag Weeen

• Auteur
  • Tientje1991
    Bijdrager

Heb vandaag al de hele dag last van weeen. Ik weet soms niet wat ik moet doen. En waar ik moet gaan zitten of liggen. Maar helaas nog niet genoeg weeen om te gaan bevallen. Dus maar afwachten.

#4349285 Quote

Ojee wat vervelend! Heb je al wel contact gehad met de vk? Ik hoop dat je vannacht wel een beetje kunt slapen!of dat t doorzet 😉

#4349308 Quote

Ow lastig zeg….Heb je een warm bad genomen? Als t daardoor afneemt zijn t voorweeen, wordt t meer dan ben je aan t bevallen….

Hopelijk t laatste voor jou!!!

Succes!!!

Liefs

#4349340 Quote

Kom hier van het septemberforum.. ik ben ook een oude augustus mamma van 2007! sterkte met de weeen..vervelend is dat he als het niet doorzet.
    groetjes Nice mv peter en zwanger van een dochter

#4349381 Quote

spannend ook zeg…..

sterkte…

aaltje2
    Bijdrager
    #4349478 Quote

Nou tientje, we horen het graag! ik hoop dat het doorzet en alles goed is!

#4349647 Quote

En? Heeft het doorgezet?

Hier al 2 weken weeën, maar het zet inderdaad niet door. Balen.
    Kreeg van vriendin de tip om wonderolie te proberen (werkt alleen als je lichaam er klaar voor is).

#4349659 Quote

Vriendinnen zeggen, niet bewezen maar je weet maar nooit,…seks! Alleen denk niet dat je daar erg veel zin in hebt met EN weeën EN dikke buik;-)

Sterkte!

#4349699 Quote

Uhh… dat helpt ook niet. Tenminste tot nu toe niet…
    😉

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct