Hey,
Nu je het zegt, ik heb geen flauw idee wanneer ik een afspraak heb staan. Dinsdag, maar hoelaat? … Vanmiddag ff bellen.
Normaal schrijf ik het altijd op, anders de VK wel, maar dat is dus niet gebeurd. Der zit nou een nieuwe VK bij de BB. Misschien heb je die al gezien of ga je die deze week zien. Ik had als laatst een afspraak met haar en ik was keurig op tijd maar zij niet. Heb 20 min zitten wachten op haar. Zij is ook zo, ja hoe zeg je dat heel traag ook qua manier van doen en laten haha. Toen ik vochtverlies had en ik had haar belde omdat ik in paniek raakte wou ze niet langs komen. Ze vroeg me of als ik het wel zeker wist. Ja hallo! Als ik het niet zeker weet dan bel ik ook niet naar jou maar naar de verloskamers. Dus het is een beetje wennen aan haar.
Verder is ze wel oké. Ben de anderen gewend. Behalve de wat oudere. Vind haar heel officieel. So, dat is er ook uit haha.
Ziekenhuizen lopen altijd uit, vooral bij de verlos afdeling. Pff. Ik weet nog dat ik er 4 uur heb gezeten. Na 4 uur was ik even naar buiten om een luchtje te happen. Belden ze mij boos op waar ik bleef. Hahaha, ik was echt over de zeik! Ik hoop dat jij gewoon netjes aan de beurt komt vandaag en dat alles goed gaat :). Laat je me weten?
Jij zit ook bij de BB praktijk toch?
Groetjes.