Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1593949 Ik Kon Ook Niet Wachten

• Auteur

En ik heb een vroege test gedaan, negatief natuurlijk… Donderdag op zn vroegst mn nod… Heb al een aantal dagen goed wat steekjes en gekriebel in mn buik, het gevoel dat je grote boodschap moet doen maar dan komt er niets… Ik voel heel veel, als mn lichaam me maar niet weer voor de gek houdt… Maar ik hoop dat ik gewoon te vroeg getest heb, het kan nog makkelijk zo zijn toch… En waarom voel ik deze keer zoveel in mn buik… En kun je trouwens de cb digital met indicatie ook voor je nod gebruiken??

Fijne zondag allemaal ik heb nog hoop iig!

Liefs kim

#4349301 Quote

hee meid,

ik denk dat ie sowieso negatief had uitgeslagen hoor…je hebt nog alle kans om straks positief te testen…ik zou de indicator pas gebruiken na je NOD!
    succes hoop dat het raak is..
    liefs

#4349309 Quote

Heb ik vrijdag net zelf een berichtje geplaatst hier. En nu moet ik even reageren op jouw berichtje. Heb net nog even terug gedacht aan mijn vorige zwangerschap. Toen ik zwanger was van Eliza had ik 4 dgn van te voren getest en die was negatief. Ging toen ook nergens meer van uit maar mijn klachten bleven en mijn menstruatie bleef uit. Op mijn NOD getest en toen knal positief. Hopelijk is het bij ons deze ronde ook zo.

Liefs Linda,

#4349311 Quote

Hoi ik heb een vroege test gedaan (3 dagen voor mijn NOD) beide zwangerschappen was deze positief. Maar ik wist zeker dat ik zwanger was, dat voe je gewoon (niet aan de lichamelijke klachten maar je instinct)
    Had wel vaker lichamelijke klachten, maar niet getest, want het gevoel was er niet.
    Daarbij vind ik die vroege testen ook erg duur, dus moest van mij zelf wel zeker van mijn zaak zijn.
    Dus als jij echt denkt dat je zwanger bent. Dan kan je maandag of dinsdag een vroege digitale test doen.

Succes

Yvonne

#4349318 Quote

thnks voor de reacties.. ja ik heb inderdaad en mn vriend ook echt 100% t gevoel dat ik zwanger ben, maar ja twijfelen doe ik bij alles en dus ook of ik zwanger ben ja of nee…. we wachten gewoon af, ik had 2 testen voor 4 dagen vpor NOD op 123ovulatietesten en die waren gelukkig niet duur, scheelt weer… zouden ze misschien minder betrouwbaar zijn??? nee, dat zal wel niet… whaaah ik word best gek van mezelf, ben nu lekker aan t wassen, strijken, opruimen enzo dan vliegt de tijd tenminste…

liefs kim

#4349334 Quote

ik heb trouwens nog steeds een positieve ovu test….

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4349342 Quote

Bijzonder meid! Maar dus nog steeds een megapositieve ovulatietest? Of licht positief? Oef voor jou ook spannend!!! Ik hoop op mooi nieuws in de loop van de week!! 🙂

#4349355 Quote

nog steeds even posutief als de controle streep… ja ik snap er ook niets meer van… xxx

#4349361 Quote

heb net nog maar ff 2 vroege testen besteld… 2 voor 9,- incl. verzendkosten, valt mee…

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct