Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1593951 Goedemorgen

• Auteur

hee meiden,

net getest 1 dag voor NOD en weer nagatief…dus denk dat ik me op kan maken voor ronde 9!
    ik hoop dat ik 1 van die meiden ben die pas op of na NOD positest! maar ga er niet vanuit…helaas maar weer….schiet niet op tjonge jonge…
    ben ook zo jaloers op alle zwangeren! mijn tijd komt wel weer ga ik vanuit!
    fijne dag meiden
    liefs

#4349306 Quote

Mmm jij dus ook getest vandaag…. Het kan makkelijk dat je na je nod pas positief test, zeg ik haha… Heb je al veel last vam dingen? Als je je hormonen echt gaat voelen, zal het hcg zo hoog zijn dat je het kan zien… Daarom gooide ik er een test tegenaan vanmorgen, ik voel alleen nog niet heeeel erg mn hormonen, meer mn buik dan… Nou samen maar wachten en ik zeg samen zwanger deze maand goed?!

Onze tijd komt inderdaad wel en ik denk snel!

Xxxx kim

#4349310 Quote

Zolang je nog niet ongi bent is er hoop. Anders over 2 dgn nog een keer testen. Hoop voor je dat het raak is.

Liefs Linda,

Playbunny22
    Bijdrager
    #4349321 Quote

Jammer neomie 🙁 ons tijd komt zeker.. Ik had eigelijk morgen nod moeten krijgen maar kreeg het vrijdag al, maar ben het nu al weer kwijt ( vreemd) normaal komt het altijd op tijd of te laat maar nu te vroeg…
    Ik ben ook soms jaloers op andere om me heen word iedereen zwanger en dan denk ik pfff ik wil ook 🙁

veel sterkte verder Liefs Priscilla

#4349325 Quote

Wat balen meid….maar nog even afwachten tot je NOD misschien blijft het toch uit…Ik hoop het voor je en anders indd weer door naar de volgende ronde. Soms wordt je er zo moedeloos van maar bedenk je maar dat onze tijd zeker nog zal komen.

Liefs Lynn

#4349331 Quote

Jammer, Neomi!!!
    Hier ook jaloersheid hoor, vooral omdat het zo goed gaat deze maand…Dan wil ik daar echt bijhoren. Wie weet blijft het toch uit, en test je alsnog zwanger. Ik ga voor je duimen!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4349344 Quote

ja klopt…geen bloed geeft moed he?! 😉
    het enige wat echt anders is dan andere maanden is dat ik ontzettend onder de pukkels zit ;-( normaal voor ongi aan krijg ik 1 dikke pukkel en thats it! en ja me buik steekt wat maar dat doet ie altijd rond deze tijd dus kan ik niks van afleiden..
    hoop dat we allemaal snel zwanger mogen zijn….
    liefs x

#4349425 Quote

Wat jammer meid!!! Maar hopelijk volg je alsnog en test je overmorgen alsnog positief!!!

Liefs ciomama

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct