Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1593986 Innestelingsbloeding

• Auteur
  • Playbunny22
    Bijdrager

Goedemiddag damens,

Zo als bij mij vorige topic hoofdpijn, hier beetje vervolg op.

Vrijdag begon ineens soort van bloedverlies, meer donkerrood. best wel slijmerig.. dus baalde al als een stekker. Kreeg dan ook in de middag ook echt zeurende pijn( wat ik nooit heb als ik ongesteld moest zijn) Later in de avond was de pijn al weer weg gelukkig.. bloeden werd ook wel minder.. Gister heb ik nog wel bloede gehad ook donker rood.. Gister avond was het al zowat al weg.. En vanochtend alleen nog heel kleine beetje bruin, en nu helemaal niks meer.. Totaal maar ander half dag gehad. Heb vrijdag al me arts gebeld en uit gelegt dat ik normaal nooit te vroeg ben met me nod. Nu moet ik morgen langs komen met me ochtend urine( oorsprongkelijke nod dag) om te kijken of het echt menstruatie was of gewoon inneseling. Heeft er iemand hier ervaring mee..Want zovel verloor ik niet het was meer bij het af vegen. En klein beetje in maandverband.

Veel liefs Priscilla

#4349338 Quote

het zou natuurlijk kunnen. Ik hoop het voor je dat het innestelingsbloed was. Laat je het morgen weten?

Liefs Linda,

#4349339 Quote

Oef spannend… heb je zelf geen test gedaan vanmorgen? Misschien heb je duidelijkheid? Anders morgen natuurlijk, de dokter zal ook een zwangerschapstestje doen.
    Duim voor je!

Playbunny22
    Bijdrager
    #4349341 Quote

Nou ik heb vrijdag ochtend tesje gedaan deze was negatief, pas begin middag begon de nod/innesteling 3 dagen te vroeg. Dus morgen maar testen hahah heb 1 tesje hier nog liggen en als ik test, test ik liever in de ochtend dus dat zou morgen ochtend wezen, dus nu mag de dokter dat lekker doen 😛

Ik hoop het ook echt hoor.. want hier word je moedeloos van kan toch niet dat me cyclus 1 of andere dag ineens veranderd…

TWD
    Bijdrager
    #4349349 Quote

Je cyclus kan wel ineens veranderen hoor…Was bij mij de eerste paar maand netjes 28 dagen daarna steeds dagje langer…en nu opeens 5 dagen te vroeg zodat ik weer op 28 dagen zit…
    Heel vreemd maar ja nu is een lichaam ook best vreemd…
    Zal voor je duimen dat het een innesteling was

liefs

Playbunny22
    Bijdrager
    #4349398 Quote

Ja ik hoop het nu ook, collega zeggen ook denk dat je zwanger bent pfff…. Heeft der iemand sate stokjes me ogen valleb gewoon dicht kan zo slapen ‘ GAAAAAAP’

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4349421 Quote

Wat een spanning toch weer hier!!! Misschien helpt het als ik je vertel dat ik ook bloed/bruinig slijm heb verloren de eerste 2 weken van de zwangerschap?! Ik ben nu 7 weken en heb in week 4 en 5 steeds wat verloren. Ik hoop dat het bij jou ook de innestelling is en dat je zwanger bent!!!

Ik duim voor je meid!!!
    Liefs ciomama

Playbunny22
    Bijdrager
    #4349519 Quote

Haai ,

Hoop dat het ook zo is zeker omdathet 3 dagen te vroeg is en maar totaal ander halve dag was.. En echtniet hoe ik het normaal heb.. Heb nu niet ergens last van heb, eige is emotioneel voor verhalen dat ik lees en zo.. En elke zwangerschap is anders… En had gister met collega dienst enwe zaten samen in de rookruimte enzag ik een spin lopen dus ik al bahh.. Zei ze betekent goed bericht of nieuws ik zeg nou laten we hopen( ze weet namelijk niet dat ik bezig ben:p) en zei maar van ja mis krijgen we te horen dat onze collega terug komt en ik maar hopen op het andere goeie nieuws haha:)

#4349631 Quote

Weet je al iets??? Ben benieuwd!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct