Ah.. altijd leuk om jullie verhalen te lezen. Ik herken er zoveel van! Aqua groeit ook veel te snel.. leuk voor mij, maar zoals velen van jullie je vast nog herinneren is mijn man in Canada en heeft hij alles al moeten missen sinds April..
Aquafina zat tegen de 5 maanden al rechtop. Ze viel hier en daar nog wel ’s om, maar nu zit ze echt al een hele tijd goed stevig. Ook het rollen is eindelijk weer terug van weggeweest! Alle kanten op, de hele kamer door. Kruipen, tja.. het is meer een mengelmoesje van tijgeren met af en toe de handjes en knietjes en/of de voetjes eronder. Haha! Wel een leuk gezicht. Ze kan zich ook al optrekken, wat mij enorm huiverig maakt. Laatst legde ik haar op haar rug in haar bed en bleef stiekem kijken. Ze rolde zo om.. knietjes eronder.. handjes omhoog.. en optrekken aan de rand! Ze kwam niet zo ver, maar zittend trekt ze zich wel overal succesvol aan op. Nu maar het matras in de onderste stand..
Aqua heeft pas twee hele kleine tandjes onder en die van boven hoeven voor mij nog niet hoor.. ik geef nog borstvoeding! Ze brabbelt er ook lekker op los.. na “mama” zijn we nu “papa” aan het oefenen voor als Chris terug komt (waarschijnlijk Augustus).