Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1594007 Uhm Zwanger

• Auteur

ben vandaag 2 dagen overtijd, ben normaliter altijd op tijd. meestal zelfde dag.

heb nergens last van! helemaal nergens.

ben nu bijna jaar met de pil gestopt.. wat denken jullie?

x

TWD
    Bijdrager
    #4349365 Quote

testen…..

xx

#4349369 Quote

TESTEN!! en ons laten weten 🙂

#4349374 Quote

ik durf niet 🙁 haha, wacht het denk ik nog maar paar dagen af… voordat ik per ongeluk als nog ongesteld wordt,

Anoniem
    Inactief
    #4349386 Quote

knap hoor, wachten… Ik zou gewoon testen…Dan weet je het zeker. Ik heb destijds ook getest met een instelling van het-zal-nog-wel-op-gang-komen…
    Als je er 1 in huis hebt zou ik het nu doen..lekker een vrije dag enzo….

maar zelf weten…..

#4349394 Quote

Testen. Hihi

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4349402 Quote

Testen!! Wat spannend!! Ik vind het knap dat je nog hebt kunnen wachten. Laat je het ons weten?

Liefs Lynn

#4349403 Quote

heb al vaker getest zonder resultaat vandaar dat ik het niet doe, en heb er nu ook geen in huis en kan op zn vroegst pas donderdag test halen. andere dagen ben ik te laat thuis vanuit werk en manlief ook. dus moet wel wachten 😉

#4349408 Quote

ow…. ik hoop dat ik het ook tot donderdag vol houdt dan horen we het donderdag van elkaar!! ik heb net via internet bested, ik hoop dat ik me kan inhouden tot donderdag…

suc6 liefs kim

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct