Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1594055 Rare Vraag

• Auteur

Lieve meiden,

Allemaal aan het genieten van de zondag?

Ik heb even een rare vraag: Ik heb soms na het vrijen dat er (nogal) wat sperma weer uit m’n vagina loopt….Op mijn vruchtbare dagen is dit helemaal niet het geval maar vooral aan het begin van m’n nieuwe cyclus. (de nieuwe klusperiode 🙂 )
    Ik vind het een beetje gênant om te vertellen en/of om te vragen maar hebben meer dames hier last van? En heeft dat gevolgen op het wel of niet zwanger raken?

Alvast bedankt! Liefs Lynn.

#4349418 Quote

Heey meid,

Ik heb hier een paar maand geleden ook eens een topic over gemaakt en kwam erachter dat bijna iedereen dit heeft!!!!! Zelf loop ik altijd met een doekje ervoor snel naar de wc en dan stroom ik leeg hihi! Ik kon niet echt merken wanneer er verschil in zat hoeveel er terugliep, er liep altijd best veel terug haha!

Liefs ciomama

#4349422 Quote

hier nog zo’n 1 hoor hihi heb altijd ene handdoek klaar liggen naast het bed haha na de sex krijg ik de handdoek onder me billen, en ga ik met de benen omhoog hihi en daarna handdoek vast houden en rennen naar de wc 😉
    zit altijd wel sperma in de handdoek…volgens mij is dit ook wel ‘normaal” !!
    liefs

#4349424 Quote

hahaha hier nog 1!!! ook met de handdoek en blijven liggen!! daarna naar de wc…

liefs

#4349427 Quote

Haha ik ook hoor. Standaard een doos tissues naast m’n kussen. ;-). Anders steeds die vieze handdoeken.

#4349456 Quote

Zoooo ben ik blij dat ik niet de enige ben met sexdoekjes naast het bed. hahahahah. Speciaal setje gastendoekjes in het nachtkastje. Maar goed, bij mij loopt het ook terug en ik blijf altijd even liggen voordat ik naar het toilet ga. Weet niet of het effect heeft. Maar we gaan nu voor nummer 2 en blijf komende week maar netjes weer een kwartier met de beentjes omhoog liggen na het klussen.

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4349544 Quote

Hallo allemaal,

Bedankt weer voor de reacties!! Het is duidelijk dat ik niet de enige ben 🙂

Fijne dag! Liefs Lynn

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct