Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1594064 Tips Gevraagd

• Auteur

Hallo lady’s

Ik ben nu 39.1 zwanger en verveel me het apezuur….. alle films inmiddels bekeken en autorijden vindt mijn vent geen prettig idee meer dus zit aan huis gekluisterd en helemaal met dit weer, huis is helemaal tip top schoon en op orde thanks de nesteldrang, enveloppen klaar, kamertje helemaal klaar, alle boekjes en tijdschriften inmiddels uitgelezen, spelletjes uitgespeeld……

Nu is mijn vraag nog tips hoe ik me kan vermaken of kan doen………

want wordt het echt zo zat, gister ook in huilen uitgebarste omdat ik het zo spuuuuugzat ben.

thanks alvast.

#4349445 Quote

Tjeetje wat klinkt dat bekend…lijkt op het verhaal dat ik mijn vk vertelde toen ik erdoorheen zat zeg. Haar oplossing kwam in de vorm van kijken of ik al ontsluiting had en dan eventueel strippen….resultaat die zelfde middag nog een baby in mijn armen en de verveling is verdwenen hoor.
    sterkte met de laatste loodjes

#4349447 Quote

hey!

Ik had goede hoop, omdat je van de week een topic had over dat het misschien begonnen was… maar helaas dus 🙁 tja als ik jou lijstje lees kan ik nog maar 1 ding bedenken: wat drinken met vriendinnen/buren?? Hier loopt regelmatig een vriendin of buurvrouw binnen! maaja ook die moeten wel eens werken…

Succes!

#4349449 Quote

hahha herken t ook..
    geklaagd bij vk.. doorgestuurd naar gyn (week later) en 2 dagen later ingeleid 8 uur in z huis zijn 9 uur arts gezien 12.17 kleine in armen

#4349450 Quote

nee helaas was het niet begonnen.

vorige week toen de vk keek was er nog helemaal niks… ze kon zelfs niet bij me baarmoeder mond.

winx en marriettbl hoever waren jullie…..

3735572
    Bijdrager
    #4349483 Quote

Hoi,

Hier 39 weken vandaag, en ik verveel me ook ontzettend. Ik ben ook niet meer mobiel ivm bekkeninstabiliteit dus kan ook niet meer een boodschap of iets dergelijks gaan doen.

Verloskundige gaat met 40 weken strippen zegt ze. Nu heb ik een afspraak voor donderdag staan, ben dan 39 weken en 4 dagen, en ga kijken of ze dan niet eens wil proberen…

Succes met het afwachten…

#4349497 Quote

ff inbraak vanuit het augustusforum…..:
    http://www.zylom.com! Je dagen zijn zo om 😉
    Of foto’s inplakken die altijd nog ingeplakt moesten worden, administratiemappen bijwerken….Succes met de laatste loodjes!

#4349743 Quote

ik was 39wkn en 2 dagen toen dayenne was geboren

#4349597 Quote

Grappig, bovenstaande zegt mijn vriendin die vandaag 2dgn overtijd is van de tweede ook! Maarja hoe geniet je als je er klaar mee bent en niet meer zo mobiel, lastig. Ik ben nog mobiel en heb nog van alles te doen totdat ik aan mijn filmlijstje kan gaan beginnen. Hopelijk komt de kleine idd snel en wil de vk je donderdag al een handje helpen. Sterkte!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct