Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

1594064 Tips Gevraagd - pagina 3

• Auteur

ik heb spontaan een abbon, op de krant genomen hahah dan kom ik de ochtend door.
    af en toe afspreken blijft ook een goeie, alleen moet ik dan weer opletten dat het niet teveel van het goede is allemaal.
    ik weet niet of je soms kraambedankjes gaat geven aan het kraambezoek dat is ook leuk om te maken.
    ik heb een klein zeepkettingkje met daaraan een bedeltje van een eendje of speentje gemaakt en verpakt in zo’n organza zakje met een naamlabeltje eraan. houd je wel weer even bezig.
    daarnaast ben ik aan het puzzelen gegaan, zo’n puzzeltijdschrift BINGO! hahaha lekker burgelijk maar het helpt me heel goed de dag door, het is verslavend.
    de rest van alle andere klusjes zijn bij ons ook klaar, de foto’s ingeplakt enz. enz. het blijft denk toch wachten op andere tijden en denk dat we dan ook terug kijken vol verlangen naar de rust die we nu hebben. Zolang ik werk heb ik nog nooit zolang vrij geweest 🙂

#4349597 Quote

Grappig, bovenstaande zegt mijn vriendin die vandaag 2dgn overtijd is van de tweede ook! Maarja hoe geniet je als je er klaar mee bent en niet meer zo mobiel, lastig. Ik ben nog mobiel en heb nog van alles te doen totdat ik aan mijn filmlijstje kan gaan beginnen. Hopelijk komt de kleine idd snel en wil de vk je donderdag al een handje helpen. Sterkte!

#4349527 Quote

Hier nog een augustusmamma. Probeer nog zoveel mogelijk met mensen af te spreken (desnoods gewoon bij jou thuis als je dat prettiger vindt) en probeer er verder toch echt ook nog ene beetje van te genieten. Ik neem aan dat je zwanger bent van de 1e, ik ben inmiddels zwanger van de 3e en kom tijd tekort. Geen energie of extra tijd, maar wel meer te doen en zelfs de gewone klusjes kosten al extra tijd. Mijn 1e kwam met 41+5 en ik was het op een gegeven moment ook wel zat, maar ik realiseerde me later hoe heerlijk het eigenlijk was dat ik kon doen en laten wat ik wilde, overal de tijd voor had en zelfs niets kon doen als ik daar zin in had. Sindsdien adviseer ik iedereen in mijn omgeving die zwanger is van de 1e er zoveel mogelijk van te genieten, verlof op deze manier heb je maar 1 keer. En ik denk er nu regelmatig met weemoed aan terug…

#4349743 Quote

ik was 39wkn en 2 dagen toen dayenne was geboren

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen