Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1594103 Hoera Mijn Kleine Grote Vriend Is Weer Thuis

• Auteur

Zo vanmorgen kregen we ineens ons kereltje weer mee. Hij was iets gegroeit en had gisteren goed gedronken. Waarschijnlijk heeft hij een hardnekkig virusje gehad. Maar wat de kinderarts nog meer opviel is dat hij qua ontwikkeling veel verder was dan dat hij oud is. Hij zit ongeveer op een half jaar. Ook dat geeft blijkbaar problemen met drinken. Dus gaan we naar de 4 flessen en groente en fruithap.

#4349501 Quote

Wat heerlijk!!! lekker genieten nu!

#4349503 Quote

Super super
    dat jou kindtje thuis is!
    Hij doet super goed hoor! hij is groot en met heel mooi ronde wangetjes hoor heel lief.
    Hij heeft een moegelijk start had hoor en toch vind ik dat hij super goed doet.
    Vee plezier vanvavond met jou wondertje

#4349506 Quote

Goed!!! Altijd fijn om zulke berichten te horen! Veel plezier met de hapjes!! 😉

#4349515 Quote

geweldig nieuws, drinkt hij nu wel goed dan? hoop het wel. wel leuk dat hij met zijn ontwikkeling zo voor loopt, alleen jammer dat het deze problemen geeft.
    hoop dat het zo goed blijft gaan.

#4349535 Quote

Hey,
    Fijn hoor!! Dus hij heeft er geen last van gehad dat hij minder dronk,, tenminste wel aangekomen bedoel ik!!
    Nou extra genieten van je mannetje 😉

#4349622 Quote

Super dat ie weer thuis is en goed drinkt! Lekker dat t gelukkig ‘maar’ een virusje was en niets ernstigs.
    Nu lekker aan de hapjes!

#4349788 Quote

Super gewelig nieuws!!!
    Blij dat ie weer thuis is!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct