Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1594278 Benauwd

• Auteur

Hoi Meiden

Kan het me van m’n vorige zwangerschap niet herinneren, volgens mij had ik er toen geen last van. Maar nu dus wel, ik heb het regelmatig erg benauwd. Net of m’n keel dichtgedrukt wordt. Kan wel ademen, maar minder goed. Krijg er tintelende vingers van en een soort druk op m’n borst. Het is niet perse na inspanning ofzo. Nu zit ik rustig op de bank en heb ik het ook.

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik moet volgende week donderdag pas weer naar de Gyn.

Grtjs Mickey

#4349707 Quote

heb er geen ervaring mee, lijkt mij erg beangstegent en zedker niet prettig. Zou gewoon even bellen met de verloskundige. Misschien zegt die wel van ooo dat is dit je hoeft je geen zorgen te maken.
    succes

#4349770 Quote

joh wat eng ik zou ook gewoon even de verlskundige of gyn bellen zou niet wachten

#4349779 Quote

hier een sept mama.ik heb er ook al een paar weken last van.het is helaas ook een zwangerschapskwaaltje.maar wel erg lastig.ik heb het ook regelmatig als ik gewoon op de bank zit.als je het echt niet vertrouwd kan je natuurlijk altijd de vk bellen.
    sterkte meid

#4349781 Quote

bij week 30 van de zwangerschaps kalender.deze vind je op de home pagina.staat er een klein stukje over geschreven.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct