Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

1594303 In De War

• Auteur
  • Playbunny22
    Bijdrager

Nou zo als velen hier weten dat ik vrijdag ineens ongesteld ben geworden. 3 dagen te vroeg. Na zaterdag avond was het weer weg, en had nog een sprankeltje hoop dat het een innesteling zou kunnen zijn. Helaas is dit niet het geval want heb vanmorgen getest geen extra streep te bekennen. Nu ben ik bij me moeder en ik veeg ff me poes af, zit er weer bloed raak hier van erg in de war, wat is het nou …

#4349722 Quote

Ik vrees dan een naderende ongi… 🙁 Maar wie weet…

Playbunny22
    Bijdrager
    #4349731 Quote

Ja maar das toch raar was het vrijdag al… En toen was het weg en vanmiddag 1 veeg bloed en met daarna bruin en nu helemaal niks meer erg vreemd!

#4349753 Quote

Ik wou dat ik het antwoord voor je had meid, ik snap er ook niets van! ik hoop dat iemand voor jou het antwoord heeft….

Liefs Lynn.

#4349766 Quote

het is wel raar meid…helaas zit er niks anders op dan af te wachten…hoop dat dan je ongi maar mag door zetten als je dan niet zwanger bent!
    dikke knuffel
    liefs

Playbunny22
    Bijdrager
    #4349826 Quote

Je het is ook heel vreemd, want tis gewon weer weg. Ik moet donderdag naar de dokter om zoiezo me urine weer te testen op zwangerschap dan kan ik het gelijk allemaal vragen en kan zij mij dit gaan uit leggen :p en gaat zeggen dat ik me lichaam heeeeel stom vind:P

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #4350167 Quote

volgens mij zitten we in het zelfde schuitje :-(…

Playbunny22
    Bijdrager
    #4350173 Quote

Ja tis toch wat ik moet donderdag naar de dokter… Waar heb jij last van den E.M?

#4350291 Quote

was 4 dagen overtijd en niet lekker, misselijk moe, enorm emotioneel wat ik normaal niet ben en sinds gisteravond toch ongesteld geworden, niet veel maar wel een beetje.. dus idd ook in de war xx

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct